۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۳۳۸۵
امام جمعه بن؛

خدمت به خانواده شهدا توفيق الهي است

امام جمعه بن خدمت به خانواده هاي شهدا را توفيق الهي دانست و گفت: خانواده هاي معظم شهدا سرمايه هاي ارزشمندي براي جامعه و خدمت به آنان را توفيق الهي است و مسئولين خادمان خوبي براي مردم شهيد پرور باشند.
خدمت به خانواده شهدا توفيق الهي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين غضنفري امام جمعه بن در ديدار با خانواده معزز شهدا گفت: خانواده هاي معظم شهدا سرمايه هاي ارزشمندي براي جامعه و خدمت به آنان را توفيق الهي است و مسئولين خادمان خوبي براي مردم شهيد پرور باشند.

وي افزود: شهداي ما با توکل به خدا و اقتدا به امام خود طاغوت زمان را سرنگون و زمينه حکومت ديني را فراهم کردند و نظامي را بنا نهادند که در شرايط موجود الگوي بسياري از آزادگان دنيا است.

غضنفري تصريح کرد: شهدا گل سرسبد جامعه ما بودند اين راه را انتخاب کردند و پيمودند و ما اکنون در کنار خانواده هاي آن ها هستيم تا بگوييم ما آمده ايم درس بگيريم و بگوئيم سرباز شماييم.

امام جمعه بن گفت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري به مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار خانواده هاي اين عزيزان، انرژي بيشتري براي انجام کارها مي گيرند.

وي خدمت به خانواده هاي معظم شهدا را توفيق الهي دانست و گفت: تقدير و تفقد خانواده اين عزيزان کمترين خدمت مسئولان به آنهاست و همانطور که در جبهه هاي نبرد، ايثار و فداکاري را از آنها در حد اعلا شاهد بوديم، امروز نيز خانواده هاي آنها با همان روحيه و کمترين چشمداشتي به زندگي عزتمند خود ادامه مي دهند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۱:۴۳

25 Jan 2020