۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۳۸۳۵

اعلام شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش

در اعلام نتایج اولیه این آزمون 7 هزار و 500 نفر به گزینش معرفی می‌شوند که پس از بررسی صلاحیت و گزینش 5 هزار نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام خواهد شد.
اعلام شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش
به گزارش جهانبین نیوز؛ اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش شامل شرایط اولیه شرکت در آزمون، در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

بنابر این گزارش، داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش می‌بایست پس از مطالعه دقیق این اطلاعیه، در صورت داشتن شرايط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در اين آزمون از روز پنجشنبه مورخ ۱۵ مرداد ۹۴ تا روز چهارشنبه مورخ ۲۱ مردادماه اقدام نمايند.

شاپور محمدزاده، مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پذیرش اولیه ۱.۵ برابر افراد مورد نیاز خواهد بود.

وی افزود: در اعلام نتایج اولیه این آزمون ۷ هزار و ۵۰۰ نفر به گزینش معرفی می‌شوند که پس از بررسی صلاحیت و گزینش ۵ هزار نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام خواهد شد.

محمد زاده تاکید کرد: در مراحل گزینش تنها افرادی مردود می‌شوند که شرایط اولیه و اساسی جذب در سازمان‌های دولتی نظیر عدم التزام عملی به ولایت فقیه و عدم اعتقاد و التزام به قوانین کشور را دارا نباشند و سایر معرفی شدگان بنابر اولویت، بر اساس نمره قبولی و سایر پارامتر‌ها به عنوان قبول قطعی اعلام خواهند شد.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار است در روز جمعه ۲۷ شهریور ۹۴ برگزار شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۵:۳۳

16 Jan 2020