۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۳۳۷۳۵
امام جمعه بخش باباحيدر:

بکوشیم در اين ايام قلب خود را با لباس تقوا مزين کنيم

امام جمعه بخش باباحيدر گفت: بياييد همانطورکه خانه تکاني کرديم و لباس نو به تن کرديم در دل و قلب خود نيز تحولي بوجود بياوريم و به تعبير وَ لِباسُ التَّقْوى‏ ذلِکَ خَيْرٌ قلب خود را نيز با لباس تقواي مزين کنيم.
بکوشیم در اين ايام قلب خود را با لباس تقوا مزين کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار کرد: رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات می شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.

وی ميلاد سرتاسر نور حضرت زهرا مرضيه و روز زن را تبريک گفت و فرازي از زندگي نامه آن بانو را براي نمازگزاران تشريح کرد و از جامعه زنان خواست تا آن حضرت را الگوي سبک زندگي خود قرا دهند.
 
باید در کنار خانه تکانی قلب هایمان را هم متحول کنیم

امام جمعه باباحيدر در خطبه دوم به سالروز حمله به مدرسه فيضيه در دوم فروردين اشاره کرد و افزود: در اين روز رژيم سفاک پهلوي مراسم سوگواري شهادت امام صادق (ع) را به خاک و خون کشيد تا نهضت اسلامي را در نطفه خفه کند اما با رهبري هوشيارانه امام راحل اين جنايت هولناک به عنوان لکه ننگي بردامان رژيم ثبت شد و سرانجام نهضت اسلامي به پيروزي رسيد.
 
امام جمعه باباحيدر در پايان فرارسيدن سال نو را تبريک گفت و بيان کرد: بياييد همانطور که خانه تکاني کرديم و لباس نو به تن کرديم در دل و قلب خود نيز تحولي بوجود بياوريم و به تعبير  وَ لِباسُ التَّقْوى‏ ذلِکَ خَيْرٌ قلب خود را نيز با لباس تقواي مزين کنيم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۱:۵۳

7 Jan 2020