۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۸۴۲۶
رييس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن؛

يادواره شهداي شهر بن برگزار مي شود

يادواره لاله هاي آسماني شهربن در اول آبان ماه برگزار مي گردد.
يادواره شهداي شهر بن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن گفت: يادواره شهداي شهر بن هر ساله در نيمه اول آبان ماه برگزار مي شود.

وي افزود: در آستانه ماه محرم و ايام عزاي سيد و سالار شهيدان، روز پنجشنبه اول آبان ماه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه در سالن ورزشي شهداي شهر بن توسط ستاد بزرگداشت يادواره شهداي شهر بن برگزار خواهد شد.

اسماعيلي تصريح كرد: شهدا از جان خود گذشتند، سلحشورانه مبارزه کرده و آمادگي خودشان را براي قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند؛ خداوند هم جان آن‌ها را بعد از سختي‌هاي فراوان پذيرفت و الان آن‌ها همه نورانيت خودشان را سخاوتمندانه در معرض بهره برداري ما قرار دادند.

رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن ادامه داد: امام حسين عليه السلام با آن شهادت با عظمت در کربلا، آن حماسه بي‌نظير را آفريد و لحظه‌هاي آخر وقتي سر بروي سجده گذاشت، از خدا خواست تا همه دوستان او در نور آن حضرت شريک باشند.

اسماعيل اذعان داشت: يادواره هاي شهدا رشادت هاي شهدا و ايثارگران در سال هاي جنگ را براي مردم تداعي مي كند و مي توان برگزاري يادواره ها را مهمترين عمل در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خواند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: شهر بن بيش از ۱۱۰ شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است كه ۸۴ شهيد در گلزار شهداي اين شهر و ما بقي در شهرهاي ديكر آرميده اند.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۱۲

27 Dec 2019