۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۵۰۷۶
رئيس شوراي تبليغات اسلامي سامان:

روز قدس، روز وحدت کلمه مقابل کفر مطلق و صهيونيست است

رئيس شوراي تبليغات اسلامي سامان روز قدس روز وحدت کلمه مقابل کفر مطلق و صهيونيست بين اللملي است، ابراز کرد: راهپيمايي روز قدس در چهار نقطه در شهرستان سامان برگزار مي شود.
روز قدس، روز وحدت کلمه مقابل کفر مطلق و صهيونيست است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سهراب بابادايي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندي حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندي عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطين نيست؛ روز امت اسلامي است، اظهار داشت: روز جهاني قدس يکي از ابداعات الهي امام خميني (ره) که بر اساس نياز در جامعه اسلامي احساس مي شد.

بابا دايي با بيان انيکه روز قدس روز وحدت کلمه در مقابل کفر مطلق و صهيونيست بين اللملي بود،بيان داشت: با زکاوت و تيز بيني امام خميني (ره) جمعه پاياني ماه مبارک رمضان روز قدس ناميده شد تا مردم علاوه بر به وحدت رسيدن در انجام امور معنوي و ديني در امور سياسي و بين الملي نيز به وحدت برسند.

وي با اشاره بر اينکه هدف از روز جهاني قدس هماهنگي و همدلي بين مسلمانان جهان عليه دشمن به ويژه رژيم صهيونيستي است، عنوان کرد: روز قدس يک حرکت ديني و شرعي است و در اين راساتا وظيفه هر مسلمانان است که به نداي مظلومان مسلمانان و مردم فلسطين فرياد ياري سر دهد.

بابا دايي با بيان اينکه در شهرستان سامان راهپيمايي روز قدس در چهار نقطه شهر سامان, هوره, مارکده و چم چنگ برگزار مي شود ، اذعان داشت: مسير راهپيمايي شهر سامان از حسينيه صاحب الزمان به سمت مسجد جامع،در بخش هوره از خيابان امام به گلزار شهداء و در روستاي مارکده از مقابل بيسج به سمت گلزار شهداء است .

وي بيان داشت :راهپيمايي روز جهاني قدس در روز جمعه دوم تير ماه تير ماه از ساعت ۱۱:۳۰صبح از مسير هاي حسينه صاحب الزمان ، خيابان ولي عصر، خيابان شهد جعفرزاده,، ميدان بسيج و مصلي مسجد جامع سامان است

رئيس شوراي تبليغات اسلامي سامان گفت: سخنران راهپيمايي روز قدس در شهر سامان حجت الالسلام و المسليمن محمدي معاون سازمان اوقاف و امور خيريه استان چهار محال و بختياري است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۵:۵۷

30 Dec 2019