۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۲۴۲۷۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

تناقض گويي هاي مقامات آمريکايي پس از "توافق لرزان" اقتدار ايران را کاهش داده است

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: اظهارات مقامات آمريکايي مبني بر اين که ايران بايد تغيير رفتار دهد موجب کاهش اقتدار و نفوذ کشورمان در منطقه شده است.
تناقض گويي هاي مقامات آمريکايي پس از "توافق لرزان" اقتدار ايران را کاهش داده است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به تناقض گويي ها و تهديدات آمريکاي جنايتکار پس از توافق نامه لرزان که سرانجام آن هنوز مشخص نيست، گفت: اظهارات مقامات آمريکايي مبني بر اين که ايران بايد تغيير رفتار دهد موجب کاهش اقتدار و نفوذ کشورمان در منطقه شده است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به تهديد گزينه نظامي آمريکا و با توجه به بازرسي هايي که از مراکز حساس و حياتي خواهيم داشت، تصريح کرد: متاسفانه سخنان برخي از شخصيت ها هم اين گونه وانمود مي سازد که با توافق نامه هسته اي خطر حمله نظامي برطرف شده که اين فکر بسيار ساده لوحانه اي است.

حسين نژاديان با بيان اين که آمريکا هيچ گاه دست از حمايت اسرائيل برنخواهد داشت، افزود: آمريکا به هيچ وجه با اسلام، انقلاب و امام، رهبري و شهدا سازش نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: اگر در توافق امتيازهايي هم به ايران دادند براي ادامه شيطنت هاي آنهاست؛ آمريکا انتظار دارد هر غلطي که انجام ميدهد ايران سکوت کند و دست از حمايت کشورهاي مظلوم در منطقه بردارد.

خطيب نماز جمعه بروجن، رزمايش اقتدار ثارا... در تهران را يک پاسخ و تودهني محکمي به ياوه گويي هاي آمريکا دانست و گفت: آمريکا فکر ميکند با خنده و وعده ها ي پوچ ميتواند مسئولان ما را فريب دهد.

وي با يادآور شدن بيست و پنجم ذيقعده روز دحوالارض اظهار داشت: توبه، استغفار، عبادت و شب زنده داري از اعمالي است که در شب دحو الارض سفارش و تأکيد بسياري براي انجام دادن آنها شده است.

حسين نژاديان افزود: کسي که در اين روز روزه بگيرد و شبش را به عبادت بايستد، عبادت صد سال را که روزش را روزه و شبش را عبادت کرده است خواهد داشت.

حجت الاسلام حسين نژاديان در پايان خطبه ها از معرفي امام جمعه جديد بروجن در پنجشنبه هفته آينده خبرداد.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۹:۴۴

18 Feb 2020