۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۲۱۲۰۶
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم خبر داد:

اعزام ۴ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از آغاز ثبت نام و اعزام کاروان های راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
اعزام ۴ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: یکی از برنامه هایی که مورد تأیید مقام معظم رهبری و خانواده های محترم و حتی زائرین عزیز می باشد، قطعاً اردوهای راهیان نور است.

جمشیدی، اظهار کرد: بی شک، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، بیمه نمودن جوانان در برابر دامهای بسیار زیاد گسترده شده شیطانی است.

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری ویژه عموم مردم، بسیجیان، خانواده معظم شهداء و دانشجویان برگزار می شود و اولین کاروان دانشجویی ۱۲ اسفند عازم مناطق عملیاتی جنوب می شود و اعزام کاروان های عمومی از بیستم اسفند۹۳ تا ۱۳ فروردین ۹۴ برگزار می شود.

وی، افزود: علاقه مندان بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور می توانند برای ثبت نام به نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان یا قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام مراجعه کنند.

جمشیدی، ادامه داد: مدت اردوهای راهیان نور، سه شبانه روز می باشد و زائران سرزمین نور از مناطق عملیات اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدای اهواز بازدید می کنند.

وی، گفت: برای اعزام خانواده های علاقه مند نیز اردوگاه ویژه ای در شهر اهواز در نظر گرفته شده که اسکان به صورت رایگان است و غذا با نازلترین قیمت در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

گفتنی است: اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر برای اسکان زایران کاروانی در نظر گرفته شده است.


انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام، لطفا به منبع خبر که خبرگزاری بسیج استان می باشد نیز اشاره فرمایید .
با تشکر و سپاس
عسگری

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۷:۳۰

30 Dec 2019