۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۵۹۸۶
دبير چهل و يکمين مسابقات رياضي دانشجويي ايران خبر داد

ميزباني دانشگاه شهرکرد در چهل و يکمين مسابقات رياضي دانشجويي ايران

رئيس دانشکده علوم رياضي دانشگاه شهرکرد و دبير چهل و يکمين مسابقات رياضي دانشجويي ايران گفت: دانشگاه شهرکرد 14 تا 17 شهريورماه ميزبان چهل و يکمين مسابقات رياضي دانشجويي ايران مي‌شود.
ميزباني دانشگاه شهرکرد در چهل و يکمين مسابقات رياضي دانشجويي ايران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ رضا خوش‌سير رئيس دانشکده علوم رياضي دانشگاه شهرکرد و دبير چهل و يکمين مسابقات رياضي دانشجويي ايران در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه دانشگاه شهرکرد ميزبان اين دوره از مسابقات است اظهار کرد: ميزبانان قبلي همه از دانشگاه‌هاي بزرگ کشور بودند و امسال افتخار اين ميزباني نصيب دانشگاه شهرکرد شده است.

وي با بيان اينکه مسابقات از روز چهاردهم آغاز و تا روز هفدهم شهريور که روز اختتاميه است ادامه دارند افزود: ۴۰ دانشگاه، ۲۰۰ دانشجوي برگزيده و ۷۰ هيئت علمي به‌عنوان سرپرست تيم‌ها وارد اين استان مي‌شوند.

خوش‌سير ادامه داد: ظرفيت‌هايي چون برخورداري اين دانشگاه از دانشکده رياضي و همچنين ظرفيت و ساختار دانشگاه شهرکرد و آب و هواي مناسب استان هيئت اجرايي انجمن رياضي را متقاعد کرد که ميزباني اين دوره از مسابقات را به اين استان بدهند.

وي با اشاره به اينکه بايد مسائل مربوط به اسکان مناسب، قرنطينه مناسب براي طراحان سوال و... براي مهمانان انديشيده شود ادامه داد: دانشگاه شهرکرد در سال‌هاي اخير در مسابقات حضور داشته اما امسال به عنوان ميزبان اگر بتواند رتبه ۲۰ را کسب کند موقعيت خوبي براي دانشگاه ايجاد مي‌شود.

رئيس دانشکده علوم رياضي دانشگاه شهرکرد با تاکيد بر اينکه تعداد اعضاي تيم‌هايي که در مسابقه حاضر مي‌شوند حداکثر پنج نفره هستند افزود: تيم دانشگاه شهرکرد متشکل از چهار دانشجوي برگزيده خانم است و اميدواريم بتوانند دتبه قابل توجهي براي دانشگاه کسب کنند.

وي اضافه کرد: دانشگاه‌هاي کشور امکانات بسياري براي برگزيدگان اين مسابقات فراهم مي‌کنند و علاوه‌بر بورسيه کردن اين نخبگان زمينه ماندن در کشور را براي آن‌ها فراهم مي‌سازند.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۰:۴۶

26 Dec 2019