۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۸۵۹۶
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل :

درخشش 30 نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در المپياد ورزش همگاني استان

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل گفت: 30 نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در المپياد ورزش همگاني استان چهارمحال بختياري موفق به کسب مدال و مقام گرديدند.
درخشش 30 نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در المپياد ورزش همگاني استان
به گزارش جهانبین نیوز، طهماسب شيرواني رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبرگفت:نخستين المپياد ورزش‌هاي همگاني ۱۱ بهمن‌ماه در شهرستان اردل در ۱۰رشته ويژه آقايان و بانوان برگزار شد و برترين ها به مرحله استاني راه يافتند که صبح ۲۶ بهمن ماه به المپياد ورزش همگاني استان اعزام شدند.

شيرواني اظهار کرد: ۸۰ نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در اين المپياد ورزشي شرکت کردند ودر پايان ۳۰ نفر از آنها موفق به کسب مدال و مقام شدند.

وي با بيان اينکه چهار نفر انفرادي مقام اول و چهار تيم نیز مقام سوم را کسب کردند افزود:نفرات اول به مسابقات کشوري راه يافتند وهمچنين از تيم واليبال يک نفر،داژبال دو نفر و طناب کشي سه نفر از آقايان براي بازي در مسابقات کشوري انتخاب و اعزام خواهند شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل  ضمن تبریک موفقيت ورزشکاران را به همه ورزش دوستان شهرستان اردل  اظهار کرد :  اميدواريم در مسابقات کشوري بتوانيم مقام هاي برتر نيز کسب کنيم.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۱۵

28 Dec 2019