۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۸۶۹۶
فرمانده قرارگاه شهيد حمزه در نسشت عاشقان ولايت کوهرنگ؛

بسيج خواهران يکي از راه‌هاي مقابله با نفوذ دشمن است

فرمانده قرارگاه حمزه در جمع بسيجيان حوزه خواهران حضرت آسيه چلگرد گفت: زنان به لحاط فرهنگي مي توانند نقش هاي زيادي داشته باشند، بسيج خواهران يکي از راههاي مقابله با نفوذ دشمن است.
بسيج خواهران يکي از راه‌هاي مقابله با نفوذ دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، سردار سرتيپ جواد استکي فرمانده قرارگاه حمزء در نشست بانوان کوهرنگ با نام عاشقان ولايت با تمجيد از فداکاري زنان در فتح خرمشهر، زنان و مادران را از تاثيرگذاران اين افتخار بزرگ دانست و گفت: حضور زنان در جنگ، رعب و ترس فراواني در دل بعثيان عراقي انداخت و همين حضور باعث پيروزي‌هايي بزرگ شد.

سردار استکي افزود: کانون اصلي هدف‌گيري دشمن در  تهاجم خود، اشغال خرمشهر و خوزستان بوده و آن‌ها در معادلات خود اين طور حساب مي‌کردند که در کشور ايران، تازه انقلاب اسلامي به پيروزي رسيده است و در نقاطي جنگ‌هاي قوميتي و تجزيه‌طلبانه شکل گرفته و ارتش  منسجمي در کشور وجود ندارد و به اين فکر مي‌کردند که مي‌توانند در مدت کوتاهي تهران را فتح کنند.
 
وي بابيان اينکه در آن دوران آمريکا و شوري دو ابر قدرت جهان بودند، عنوان داشت: تا به آن روز اين اتفاق نيافته بود که کشوري به تنهايي در مقابل ستم، انقلاب کرده باشد و اين کشور به شرق و غرب هم وابسته نباشد و آن‌ها اين موضوع را قبول نمي‌کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه در ادامه گفت: امروز داعش همان باز ماندگان رژيم بعثي عراق هستند که راه صدام معلون را با قتل و غارت مردم عراق و سوريه ادامه مي‌دهند.

وي به حمله عربستان سعودي به يمن اشاره کرد و گفت: همان‌طور که در تهاجم عربستان سعودي به مردم مظلوم يمن مجامع جهاني و حقوق بشري سکوت کردند، در دوران دفاع مقدس و  حمله دشمن به خرمشهر هم همين سکوت حاکم بود و رهبري مقتدرانه و هوشمندانه امام جلوه پيدا کرد و ايشان گفتند تا سرزمين ما آزاد نشود مذاکره معنا ندارد و خرمشهر بعد از حماسه مقاومت ملت ايران آزاد شد. 

سرتيپ استکي خاطرنشان کرد: ايمان و توکل به خدا باعث شد تا استعدادهاي انسان در ميدان عمل به فعليت برسد و توانستيم آن حماسه را بيافرينيم و اين معني همان جمله‌اي است که حضرت امام خميني (ره) فرموند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

استکي بيان داشت: دشمنان از پيشرفت و استقلال کشور ما در منطقه نگران هستند و به اشکال مختلف تلاش مي‌کنند ملت ما را وادار به تسليم کنند چون مي‌خواهند هر پيشرفتي که در منطقه رخ مي‌دهد زير نظر و با اتکاي به آنان باشد و حال آنکه جمهوري اسلامي با اتکا به قدرت خداوند توانسته روي پاي خود ايستاده و پيشرفت‌هاي قابل توجهي به دست آورد.

وي گفت: زنان به لحاظ فرهنگي مي‌توانند نقش‌هاي زيادي داشته باشند، بسيج خواهران يکي از راه‌هاي مقابله با نفوذ دشمن است.

نشست حوزه خواهران آسيه چلگرد با نام عاشقان ولايت در حسينيه محمد رسول‌الله برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۳۸

26 Dec 2019