۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۸۶۰۶

برگزاري اجتماع بزرگ عاشورائيان استکبارستيز در 43 نقطه استان

اجتماع بزرگ عاشورائيان استکبار ستيز در 43 نقطه استان با شعار هيهات من الذله، مرگ بر امريکا، مرگ بر انگليس برگزار مي شود.
برگزاري اجتماع بزرگ عاشورائيان استکبارستيز در 43 نقطه استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، علي گرجي با تسليت ايام محرم، قيام امام حسين(ع) را در راستاي مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستيزي دانست.

گرجي با اشاره به همزمان شدن ايام عاشورا و تاسوعا با ۱۳ آبان بيان داشت: اين واقعه هر ۷۰ سال يک بار اتفاق مي افتد و وقايع ۱۳ آبان همسو و همانند اهداف قيام حسيني است.

وي، استکبارستيزي و مقابله با ظلم، پيام حريت و آزادگي، احياي سنت امر به معروف و نهي از منکر، مبارزه با طاغوت، پيروزي خون بر شمشير، نهراسيدن از تحريم، عمل به تکليف و ولايتمداري را از جمله نقاط مشترک قيام حسيني و انقلاب خميني عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، تاکيد بر آموزه‌هاي محوري ظلم‌ستيزي، مبارزه با مديريت تحميلي دشمنان، ايستادگي عاشورايي و استفاده کامل از دهه اول محرم براي نهادينه کردن پيام هاي عاشورايي انقلاب، تبيين نقش محوري امامت و ولايت در ترويج آموزه هاي حسيني، بصيرت‌افزايي حسيني و ترويح بيداري اسلامي را از جمله اهداف ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان برشمرد.

گرجی، تقويت تفکر حسيني در هيات هاي مذهبي و حضور آگاهانه مردم و جوانان در عرصه هاي استکبارستيزي را خواستار شد و گفت: بايد از ظرفيت محرم در جهت مقابله با استکبار و همپيمانانش استفاده شود.

وی از برگزاري اجتماع بزرگ عاشورائيان استکبارستيز در استان خبر داد و اظهار داشت: اين تجمع در ۴۳ نقطه استان با شعار هيهات من الذله، مرگ بر امريکا، مرگ بر انگليس برگزار مي شود.

وي تاکيد کرد: هيئت هاي عزاداري با وحدت و همدلي و تاسي به قيام عاشورا در جهت ترويج فرهنگ حسيني و سازش ناپذيري با استکبار بکوشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۱۴

26 Dec 2019