۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۲۹۱۳۶
پیام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس

تکلیف اسلامی أمّت مسلمان، خروش اسلامی در روز قدس است/ طبق وعده الهی پیروزی قطعی قریب‌الوقوع برای مقاومت و مسلمانان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فریاد رسای روزه‌داران در راهپیمایی روز قدس امیدبخش برای فلسطینیان، هشداری به حکومت‌های خودباخته، مایه یأس صهیونیست و اعلام بیزاری از ستمگران و تجدید عهد با آرمانهای بلند اسلام عزیز است.
تکلیف اسلامی أمّت مسلمان، خروش اسلامی در روز قدس است/ طبق وعده الهی پیروزی قطعی قریب‌الوقوع برای مقاومت و مسلمانان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن دعوت از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور و شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکیدکرد: فریاد رسای روزه‌داران در راهپیمایی روز قدس امیدبخش برای فلسطینیان، هشداری به حکومت‌های خودباخته، مایه یأس صهیونیست و اعلام بیزاری از ستمگران و تجدید عهد با آرمانهای بلند اسلام عزیز است.

متن پیام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به شرح زیر است:

بِسمِ‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

سُبْحانَ الَّذي أَسْري‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي الَّذي بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ(سوره اسرا آیه یکم)

جمعه آخر ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا اهل ایمان و روزه‌داران و مهمانان گرامی پروردگار در یک عرصه جهادی قرار گیرند و نگاهی به جهان اسلام و جهان استکبار داشته باشند. نقشه‌های استکبار علیه خود را بازخوانی نموده و جهان اسلام را از طعمه زورمداران شدن، باز دارند.

قدس امسال در شرایطی پیش روی ماست که متأسفانه جهان اسلام گرفتار تفرقه، گرفتار تروریسم، گرفتار حکومتهای خودباخته و گرفتار رنج و مصائب مسلمانان در عراق و سوریه و یمن و بحرین و نیجریه و افغانستان و غیره می‌باشند.

این شرایط ممکن است به ضعف روحیه اسلامی مسلمانان بویژه فلسطینیان آواره بیانجامد و ممکن است به امید در جامعه استکباری و صهیونیسم منجر شود. هر چند آن ضعف و آن امید هیچ یک جایگاه واقعی ندارد و طبق وعده الهی پیروزی قطعی ان‌شاءالله قریب الوقوع برای مقاومت و برای مسلمانان خواهد بود و غاصبین و ظالمین هستند که بزودی نابود خواهند شد امّا تکلیف اسلامی مسلمانان خروش اسلامی است. تکلیف روزه‌داران بویژه در ایران اسلامی که امروز اُم‌القرای اسلام است، به صحنه آمدن و فریاد بیداری و مقاومت سردادن است.

روز قدس و فریادهای رسای روز‌ه‌داران هم امیدبخش برای فلسطینیان است و هم هشدار به حکومتهای خود باخته منطقه است و هم یأس صهیونیسم و اربابان آنها را درپی دارد و هم اعلام بیداری و بیزاری از جنایتهای ظالمان و ستمگران است و هم وفاداری به آرمانهای بلند اسلام عزیز است و از همه مهمتر اعلام به جهانیان که ما برای فریب و توطئه مستکبران در متفرق کردن جهان اسلام ارزشی قائل نیستیم و همچنان به آینده روشن و پیروزی قریب الوقوع و نصرت الهی دل بسته و از جهاد و مقاومت دست نخواهیم کشید.

نَصر من الله و فتح قریب

مرگ بر آمریکای مردم فریب

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

1395/4/9

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۸:۲۴

13 Feb 2020