۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۲۳۷۳۶

آغاز طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه شهرکرد

هشتمین دوره طرح ولایت استانی دانشجویان بسیجی در دانشگاه شهرکرد، آغاز شد.
آغاز طرح ولایت دانشجویی در دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با سراسر کشور ، مراسم افتتاحیه هشتمین دوره طرح ولایت استانی با حضور ۱۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی در دانشگاه شهرکرد آغاز شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان در این مراسم با اشاره به ضرورت توجه دانشجویان به مباحث قابل طرح در این دوره گفت: از مهمترین سرفصل های تنظیم شده برای این دوره از طرح ولایت، مباحث مربوط به نظام سیاسی اسلام و ولایت فقیه، همچنین تبیین خط امام و جلوگیری از تحریف خط فکری، سیاسی و عملی ایشان است.

احمد راستینه، دعوت از اساتید برجسته را از دیگر نقاط قوت این دوره دانست و ادامه داد: خوشبختانه در این دوره مفتخر هستیم که از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از داخل و خارج استان اعم از؛ قم ، مشهد ، اصفهان و ... بهره مند خواهیم شد .

مسئول بسیج دانشجویی استان، در ادامه صحبت های خود به برنامه های فوق برنامه نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در طول ۱۰ روز برگزاری دوره، عزیزان دانشجو می توانند از برنامه های پیش بینی شده برای ارتقای معنوی خود بهره ببرند و در پایان نیز اردوهای راهیان نور غرب کشور برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ربانی، معاون سابق آموزشی موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: این دوره مورد توجه بسیاری از بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری قرار دارد؛ چرا که با تقویت مبانی اعتقادی سعی در جلوگیری انسان از انحراف و رفتن به بیراهه دارد.

حجت الاسلام ربان،ی توجه همزمان به مباحث علمی و معنوی را از مهمترین مطالبات از دانشجویان قلمداد کرد و ادامه داد : همانگونه که این دوره می تواند در افزایش سطح علمی هر دانشجویی مفید باشد، سعی ما باید بر این باشد که از لحاظ معنوی نیز از بسترهای فراهم شده در طول این دوره استفاده کنیم.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۳:۱۸

30 Dec 2019