۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۵۷۰۶
نماينده سابق مردم بروجن در مجلس:

سلفي با "موگريني" اظهر من الشمس بود/نمايندگان از ملت عذرخواهي کنند

نماينده مردم بروجن در هفتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ضمن بيان اين که حرکت اخير نمايندگان براي گرفتن سلفي با يک شخصيت خارجي اظهر من الشمس و بسيار زشت و زننده بود، تاکيد کرد: نمايندگان بايد از ملت ايران عذرخواهي کرده و به اشتباه خود اعتراف کنند.
سلفي با "موگريني" اظهر من الشمس بود/نمايندگان از ملت عذرخواهي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، غلامرضا ميرزايي در واکنش به عکس سلفي برخي از نمايندگان مجلس در حاشيه مراسم تحليف حسن روحاني دوازدهمين رئيس جمهور ايران با فدريکا موگريني مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا، گفت: حرکت اخير نمايندگان مجلس براي گرفتن عکس با يک شخصيت خارجي اظهر من الشمس و بسيار زشت و زننده بود.

ميرزايي ضمن بيان اين که گرفتن عکس به نوعي تقدير از اعتبار و جايگاه يک شخصيت است، افزود: نمايندگان بايد بدانند که اعتبارشان را از خون شهدا گرفته اند.

وي با اشاره به اين که خون شهدا در آن مسيري ريخته شده که خلاف حرکت اخير نمايندگان مجلس است، افزود: اروپا مجموعه اي از چندين کشور است که هر کدام از آنها پاياپاي ايران هستند نه آن که بخواهيم خودمان را به شخصيتي وصل و در واقع به آن افتخار کنيم.

ميرزايي با بيان اين که اروپا در اولويت دشمنان ايران قرار دارد، اضافه کرد: اگر با اروپا ارتباط داريم اما فراموش نکرديم سالهاي پيش با آمريکا بر عليه ايران متحد بودند.

نمايندگان از ملت عذرخواهي کنند/برخي ها هنور اميدشان به بيگانه است

نماينده مردم بروجن در هفتمين دوره مجلس ضمن تاکيد بر اين که نمايندگان بايد از ملت ايران عذرخواهي کرده و به اشتباه خود اعتراف کنند، افزود: حرکت اخير نمايندگان مجلس مي تواند ناشي از خود کوچک بيني باشد که گمان مي کنند گرفتن عکس سلفي با يک شخصيت خارجي جايگاه آنها را بالا مي برد.

وي تصريح کرد: برخي از نگرش هاي سياسي در کشور ما همچنان اميد و آرزويشان به بيگانه است؛ فکر مي کنند که همه کاستي ها و مشکلات ممکلت با نزديک شدن به غربي ها حل مي شود در حالي که اصلا اين طور نيست.

ميرزايي گفت: اگر عزت داشته باشيم و با اقتدار در عرصه بين الملل ظاهر شويم طبيعتا شخصيت هاي خارجي به جايگاه ايران احترام مي گذارند اما اگر وابسته باشيم قطعا ما را به عنوان نوچه و اقمار خود حساب مي کنند.

وي همچنين گفت: مجلس مي تواند از اهرم نظارتي که در دوره هشتم براي نظارت به رفتار نمايندگان مصوب شده استفاده کرده و به اين افراد تذکر بدهد.

گفتني است در حاشيه مراسم تحليف حسن روحاني دوازدهمين رئيس جمهور ايران با آمدن موگريني مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا جمعي از نمايندگان مجلس تلفن هاي همراه به دست گرفتند و با فاصله و بي فاصله عکس سلفي گرفتند که با واکنش هاي مختلفي از سوي مردم مواجه شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۵:۳۶

2 Jan 2020