۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۳۷۰۸۳
عصر امروز

دیدار معاون سیاسی وزیر کشور وهیئت همراه با نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری

معاون سیاسی وزیر کشور و هیئت همراه بعد از ورود به استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال با ایشان دیدار کردند.
دیدار معاون سیاسی وزیر کشور وهیئت همراه با نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ معاون سیاسی وزیر کشور و هیئت همراه بعد از ورود به استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال با ایشان دیدار کردند.

امیدواریم اقبال عباسی بتواند خدمت شایسته‌ای به مردم این استان داشته باشد

اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم وحدت و هم‌دلی بین استانداری و نماینده ولی‌فقیه حفظ شود.

وی افزود: برای اقبال عباسی آرزوی موفقیت داریم تا بتواند در دولت دوازدهم خدمت شایسته‌ایی به مردم داشته باشد.

نباید پست ها برای مسئولین زینت باشد

در ادامه حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن خیرمقدم به مهمانان و عرض تسلت به بازماندگان جانباختگان در زلزله شب گذشته در غرب کشور بیان داشت: اقبال عباسی جایگاه ارزشمندی را در دست گرفته که باید قدر آن را بداند.

وی با بیان اینکه نباید پست‌ها برای مسئولین زینت باشد افزود: باید آنقدر زیبا عمل کنیم و به ارزش‌ها پایبند باشیم که به خدمت در پست خود ببالیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: استاندار باید وظیفه خود را بخوبی انجام دهد و به معنای واقعی اعتدال داشته و به آن پایبند باشد.

نکونام با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه فرزندان یک خانواده هستند که باید بتوانند با یکدیگر هم دل و هم صدا باشند خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت‌های خوبی دارد که اگر ازسوی مسئولی درک و از آن‌ها به درستی استفاده شود نقطه درخشانی در کارنامه عمل آن مسئول ثبت می‌شود.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۷:۱۴

1 Feb 2020