۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۲۷۲۷۳
کارشناس مسائل سياسي:

ولايت فقيه عمود خيمه انقلاب است

کارشناس مسائل سیاسی در جمع دانشجويان دانشگاه پيام نور شهرکرد گفت: امروزه ولايت فقيه عمود خيمه انقلاب است و ما شاهد ابرقدرتي به نام اسلام هستيم که خاستگاه اصلي آن کشور ايران است.
ولايت فقيه عمود خيمه انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، منوچهر خليليان کارشناس مسائل سیاسی در سالن همايش شهيد آويني دانشگاه پيام نور شهرکرد  با اشاره به وضعيت نامناسب حکومت در دوران پهلوي گفت: خانواده محمدرضا شاه در امور مجلس ملي و امور مملکي دخالت های زیاد و نا بجایی مي کردند.

وي به نفوذ اشرف پهلوي در مجلس ملي و حاکميت تفکر سکولار بر نظام جامعه اسلامي در آن زمان اشاره کرد و افزود: امروزه ولايت فقيه عمود خيمه انقلاب است و ما شاهد ابرقدرتي به نام اسلام هستيم که خاستگاه اصلي آن کشور ايران است.

خلیلیان تصریح کرد: مردم شريف اين جامعه اسلامي بايد مراقب فتنه هايي که از اول انقلاب تا به الآن سعي در خدشه وارد کردن به آبروي جمهوري اسلامي داشته اند، باشند.

خليليان خاطرنشان کرد: غرب با ترويج فرهنگ هاي غير اسلامي و غلط به دنبال ضربه زدن به مسلمانان است و تلاش دشمن اينست که پس از برجام با تئوري نفوذ به انقلاب اسلامي ضربه بزند چنانکه مي بينيم "ديويد کامرون" نخست وزير انگليس صراحتاً به موضوع نفوذ به وسيله برجام اشاره کرده است.

خليليان در پايان گفت: بعضي ها امروز مي خواهند با خاطره گويي از امام خميني(ره) امام راحل را به نسلي که امام را نديده معرفي کنند.

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۲۲

31 Dec 2019