۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۴۲۹۳
نماينده ولي فقيه در چهار محال و بختياري:

​پاسداران درخت ياس را در دل دشمن انداختند/امنيت نظام در گرو حضور همه جانبه سپاهيان

نماينده ولي فقيه در چهار محال و بختياري گفت: پاسداران کساني هستند که چنان ترسي را بر دل دشمن انداختند که حتي به خود اجازه نمي دهند به حريم کشور تجاوز کنند.
​پاسداران درخت ياس را در دل دشمن انداختند/امنيت نظام در گرو حضور همه جانبه سپاهيان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهار محال و بختياري در جمع پاسداران اظهار کرد: پاسداران کساني هستند که به معناي واقعي مي توان آن ها را حسيني خواند.

وي تصريح کرد: پاسداران ما همان کساني هستند که در وظايف همه جانبه سياسي، اجتماعي ، اخلاقي ، خانوادگي، کفر ستيزي ، طاغوت براندازي پاي پرچم دين و ولايت ايستادند و دفاع کردند.

نکونام با بيان اينکه پاسداران ترس در دل دشمن انداخته اند اذعان داشت: سپاه پاسداران چنان ترسي را بر هيکل دشمن انداخته است که حتي اجازه به خود نمي دهند به حريم کشور تجاوز کنند.

وي با اشاره به اينکه در چند سال اخير جفا در حق پاسداران شد بيان داشت: دشمنان نمي توانند جنگي را تحميل کنند چراکه بسيجيان نظام ما را ، امتحان و آزموده بودند.

نکونام تاکيد کرد: دشمن نميتواند آسيبي را به کشور ما وارد کند اگر مي توانست يک دقيقه هم تحمل نميکرد و همه اينها به خاطر وجود سپاهيان، تجهيزات دفاعي و ايستادگي سپاه و بسيجي ها است.

غلط است هرکه مي گويد امنيت را مذاکرات آورد

نماينده ولي فقيه در چهار محال و بختياري گفت: تجهيزات قوي، نوآوري، فن آوري و عرصه هاي مختلف دفاعي و ولايت مداري مردم ما باعث شد امنيت به وجود آيد.

نکونام خطاب به سپاهيان و بسيجيان اظهار کرد: شما نيروهاي قدور و بهم پيوسته ولايي در همه عرصه ها و در عرصه خدمت گذاري هستيد.

وي با بيان اينکه سپاهيان در همه عرصه ها حضور پيدا کردند و خدمت خود را نشان دادند تصريح کرد: آن هايي که شعار خدمت مي دهند با شما که عملا" خدمت مي کنيد فرق دارد .

نکونام با بيان اينکه برخي ها گرفتار بازيگري هاي سياسي شده اند اذعان داشت: بايد تلاش کرد که جامعه دچار دو قطبي نشود .

وي يادآور شد: چرا برخي ها از عمق انقلاب و ارزشهاي واقعي انقلاب فاصله مي گيرند و ارزشهاي انقلاب را زير سوال مي برند ، ايران در دل جهان بشري و در دل انسان ها جا دارد اما متاسفانه برخي ها بازيگري هاي سياسي و فريب کاري ميکنند.

نکونام تاکيد کرد: شما سپاهيان به خود بباليد که در مسير ائمه اطهار (ع) گام برداشته ايد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۱۳:۳۱

16 Apr 2020