۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۶۲۷۳
سرپرست تبليغات اسلامي بروجن:

105 مبلغ و مبلغه دهه نخست محرم در بروجن فعاليت مي کنند

سرپرست اداره تبليغات اسلامي بروجن از فعاليت 105 مبلغ و مبلغه همزمان با دهه اول ماه محرم در مناطق مختلف اين شهرستان خبر داد.
105 مبلغ و مبلغه دهه نخست محرم در بروجن فعاليت مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سيد ابوالفضل صالحي در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با دهه اول ماه محرم ۱۰۵ مبلغ و مبلغه در شهرستان بروجن مشغول فعاليت مي شوند.

حجت الاسلام صالحي با اشاره به اعزام ۱۰۵ مبلغ و مبلغه در دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف شهرستان بروجن، گفت: از اين تعداد تا به امروز ۵۵ مبلغ بومي، ۳۰ مبلغ اعزامي از قم و ۲۰ مبلغه هستند که احتمال افزايش آنها به ۱۲۰ نفر هم مي رسد.

صالحي هدف از اعزام مبلغين به هيئت هاي مذهبي را بيان وقايع عاشورا، پاسخگوئي به مسائل ديني و رفع شبهات ديني عزاداران حسيني عنوان کرد.

وي به برگزاري همايش هيئت هاي مذهبي نيز اشاره کرد و گفت: در اين همايش هيئت هاي مذهبي توجيه و با آسيب هاي عزاداري در ماه محرم آشنا مي شوند.

حجت الاسلام صالحي خاطر نشان کرد: همايش شيرخوارگان حسيني روز جمعه هفته جاري همزمان با سراسر کشور در مصلي نماز جمعه شهر بروجن برگزار مي شود.

وي ادامه داد: مهم‌ترين اهداف قيام امام حسين (ع) و نهضت عاشورا احياي دين مبين اسلام و ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منکر است.

صالحي افزود: ماه محرم و صفر فرصت خوبي براي بازبيني ارزش‌هاي ديني و اسلامي است که با تحقق اين امر آگاهي مردم نسبت به معارف ديني ارتقا يابد و با بصيرت و آگاهي، نقشه‌هاي شوم دشمنان را خنثي کنند.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي بروجن گفت: احياي امر به معروف و نهي‌ از منکر، احياي فرهنگ نماز و عدالت‌خواهي، آزادگي و اخلاص، عشق به شهادت و صبر و استقامت از مهمترين پيام هاي روز عاشورا است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۸:۴۳

6 Jan 2020