۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۴۹۲۳

اعلام برنامه هاي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بن

فرماندار شهرستان بن گفت: برنامه هاي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بن در بازده زماني 20 خرداد ماه تا 20 تيرماه، برگزار خواهد شد.
اعلام برنامه هاي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر؛ کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در حاشيه جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر در شهرستان ضمن محکوم کردن عمليات تروريستي ۱۷ خرداد در تهران و تسليت به بازماندگان شهداي اين حادثه به خبرنگار زنگ خبر گفت : برنامه هاي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بن در بازده زماني ۲۰ خرداد ماه تا ۲۰ تيرماه، برگزار خواهد شد.

اکبريان افزود: اين برنامه ها با همکاري دستگاه هاي مسئول و سازمان هاي مردم نهاد فعال در اين حوزه در اين مدت برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه در اولويت برنامه هاي اين حوزه است افزود: برگزاري کارگاه هاي آموزشي براي دانش آموزان، خانواده ها و بهبوديافتگان، همايش پياده روي خانوادگي، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي، برگزاري نمايشگاه مبارزه با مواد مخدر و همايش تجليل از خانواده هاي شهيدان حوزه مبارزه با مواد مخدر بخشي از برنامه هاي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در اين شهرستان است.

فرماندار شهرستان بن ادامه داد: پاکسازي نقاط آلوده، برخورد قاطع با خرده فروشان، آموزش ضابطين در خصوص نحوه بازرسي و کشف و مبارزه با مواد مخدر، اعطاي نمايندگي ايست و بازرسي به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و اختصاص شعب ويژه براي تسريع در رسيدگي پرونده هاي مرتبط با مواد مخدر از جمله برنامه هاي کميته انتظامي و حقوقي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

سيد قدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان نيز در اين جلسه با اشاره به اين که اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر در گرو آماده سازي ذهني مردم و تمهيد زمينه هاي حضور آنان در اين مهم است، ياد آور شد: بايد نهادهاي مسئول فرهنگي و سازمان هاي مردم نهاد درگير در اين تلاش، از فرصت ماه مبارک رمضان براي آگاه سازي مردم در اين راستا، نهايت بهره را ببرند.

مرتضوي موضوع کارآفريني بهبوديافتگان را از ديگر اقدامات مهم اجرايي در حوزه مبارزه با مواد مخدر دانست و تصريح کرد: بايد با متحول ساختن نگرش و نگاه بدبينانه نسبت به اين قشر و خانواده هاي آنان در جامعه، دامنه آسيب هاي اجتماعي آن را به حداقل برسانيم

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۰۲

11 Jan 2020