۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۲۵۸۳
دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گفتگو با جهانبین نیوز:

جبهه مردمی انقلاب اسلامی انقلاب جدیدی در بدنه ی مدیریتی کشور خواهد بود

جبهه مردمی انقلاب اسلامی انقلاب جدیدی در بدنه ی جریان انقلابی و مدیریتی کشور خواهد بود چرا که همین جبهه و جریان به شناسائی نیروهای دلسوز و کار آمدی خواهد پرداخت که تاکنون ناشناس بودند و در این راه برنامه هایی را هم تدوین خواهیم کرد. این جریان به دنبال افکار نو وغنی و اثر گذار در راه پیشرفت و توسعه و عدالت در انقلاب اسلامی است و در یک کلام دنبال اجرا شدن ارزشهاست .
جبهه مردمی انقلاب اسلامی انقلاب جدیدی در بدنه ی مدیریتی کشور خواهد بود
اسفندیار شفیعی دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ ضمن تشریح اهداف تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب جبهه بندی ها باید به صورت انقلابی و غیرانقلابی باشد یعنی گروه بندی های گذشته باید در این چارچوب سازماندهی شوند البته این به آن معنا نیست که آرمان ها و اساسنامه های سایر تشکل ها نادیده گرفته شود اما به تاسی از فرمایشات رهبر انقلاب امروز باید جبهه بندی ها به انقلابی و غیرانقلاب تغییر کند.

جبهه مردمی انقلاب اسلامی بازسازی جدید نیروهای انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به ویژگی های انقلابی بودن در بیان رهبر انقلاب اذعات داشت: رهبر انقلاب برای انقلابی بودن پنج ویژگی را برشمردند که این پنج ویژگی شامل؛ پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب، هدفگیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و تقوای دینی و سیاسی هستند.

وی ادامه داد: جریانات سیاسی و احزاب در گذشته برای استان ها تصمیم می گرفتند و به آنان ابلاغ می کردند اما در جریان جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصمیم گیری از پایین به بالاست یعنی جمع بندی استان ها و حتی شهرستان ها به تهران ارسال می شود تا تصمیم گیری صورت گیرد و این باعث می شود بزرگان از نگاه نخبگان استانی هم مطلع شوند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان با اشاره به ترکیب فراگیر هیئت موسسین جبهه مردمی خاطرنشان کرد: وقتی بحث جبهه مردمی انقلاب اسلامی مطرح می شود همه آحاد و مجموعه ها را در بر می گیرد و این مجموعه ها باید کنار هم قرار گیرند و نقطه مشترکشان دلسوزی و علاقمندی به مبانی نظام است.

شفیعی ضمن تشریح ساختار جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی به گونه ای شکل گرفته است که حتی اگر در کشور هم گسستی صورت گیرد استان ها و شهرستان ها توانایی هم افزائی و تصمیم سازی چه برای شهرستان ها و چه برای محلات را دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعاریف رهبر انقلاب و شکستن خط و مرزهای مبانی جریان اصولگرایی که تاکنون افراد و جریانات در آن قابل تفکیک نیستند اگر با معیارهای جدید افراد و جریانات را بسنجیم خواهیم دید شاید افرادی از جریان اصلاح طلب هم در این معیار بگنجند و این یعنی جبهه مردمی انقلاب اسلامی بازسازی جدید نیروهای انقلاب اسلامی است.

عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گفت: وقتی محوریت گروه ها و جریانات سیاسی منویات رهبر انقلاب باشد تطبیق مصادیق هم باید بر این منویات صورت گیرد و این امر سبب شفاف تر شدن مرزهای جریانات سیاسی می شود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی راه سختی را در پیش دارد

وی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به سختی کار و به دلیل اختلافات گذشته  به شخصه مایلم این جریان به انتخابات مختص نباشد و در مسائل فرهنگی اجتماعی اقتصادی و امربه معروف و نهی از منکر هم این ظرفیت پیاده سازی شود. همه باید در این راه مصلحت نظام و انقلاب و جریان انقلابی را مد نظر قرار دهند و با مبارزه با نفس در این عرصه پا بگذارند.

وی افزود: قضاوت عملکرد دولت ها با مردم است جبهه مردمی انقلاب اسلامی انقلاب جدیدی در بدنه جریان انقلابی و مدیریتی کشور خواهد بود چرا که همین جبهه و جریان به شناسائی نیروهای دلسوز و کار آمدی خواهد پرداخت که تاکنون ناشناس بودند و در این راه برنامه هایی را هم تدوین خواهیم کرد. این جریان به دنبال افکار نو وغنی و اثر گذار در راه پیشرفت و توسعه و عدالت در انقلاب اسلامی است و در یک کلام دنبال اجرا شدن ارزش هاست.

اسفندیار شفیعی خاطرنشان کرد: در استفاده از نیروهای کارآمد و تدوین برنامه اجرایی متقن زیر سایه وحدت و همدلی نیروهای انقلاب تجربیات موفق در گذشته داشته ایم که مردم هم راضی بوده اند.

شفیعی در پایان اضافه کرد: اکنون نیروهای انقلاب با اما و اگر و احتیاط با بدنه جبهه همراه می شوند که البته حق دارند اما هرچه جلوتر می رویم این اعتمادها بیشتر می شود و باید از این نقطه نظرات و دیدگاههای صاحب نظران هم در این راه استفاده کرد

انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۱۲

30 Dec 2019