۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹
کد مطلب : ۲۴۸۴۳
به استقبال کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری

حق شهدا عظیم و راهشان گسترده و دامنه‌دار است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا حقشان عظیم و راهشان گسترده و دامنه‌دار است و این می‌تواند راه را نمایان کند و چراغ راه افراد باشد.
حق شهدا عظیم و راهشان گسترده و دامنه‌دار است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام محمد علی نکونام در دیدار از ستاد کنگره شهدای استان اظهار کرد: توفیقی بود که برای بازدید از مجموعه های تهیه شده که برای آنکه به محضر آقا ارائه شود بازدید کردم.

وی افزود: با حضور تعدادی از مسئولین ستاد کنگره شهدای استان هدایایی از طرف مردم استان و نخستین کنگره شهدای استان اهدا می‌شود که می‌توان به ریزترین قرآن دست‌نوشته که در یک تابلو ۱/۵ *۲ متر کتابت شده است و اسامی کلیه شهدای استان چهارمحال وبختیاری در حاشیه این قرآن ذکر شده است اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه استان افزود: کتاب‌های خوبی با موضوع دفاع مقدس در ستاد کنگره شهدای استان تالیف شده که از کارهای ارزشمندی است.

نکونام بیان کرد: آنچه مهم است آن است که همه مجموعه و مردم استان بتوانند دین خود را نسبت به شهدا انجام دهند.

وی با اشاره به فعالیت اعضای ستاد کنگره شهدای استان گفت: این افراد نزدیک به سه سال است که برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده اند و در حال حاضر عملیات اجرایی این برنامه را در دست دارند.

نماینده ولی فقیه استان جمع آوری ۵۰۰ هزار سند از شهدا را یکی از مهم‌ترین فعالیت ستاد کنگره دانست و افزود: این اسناد راهی برای معرفی هر چه بهتر شهدای استان ما هستند که از ارزش بسیاری برخوردار است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: شهدا حقشان عظیم و راهشان گسترده و دامنه‌دار است و این می‌تواند راه را نمایان کند و چراغ راه افراد باشد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۳:۳۰

30 Dec 2019