۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۰۸۷۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

توصيه هاي مقام معظم رهبري بر اساس مصلحت نظام است/مهمترين هدف امام حسين(ع) تغيير در مسير حاکميت بود

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که توصيه هاي رهبر معظم انقلاب به جهت حفظ وحدت و همدلي جامعه و بر اساس مصلحت نظام است، افزود: تبعيت اين شخص از مقام معظم رهبري جاي قدرداني و تشکر دارد.
توصيه هاي مقام معظم رهبري بر اساس مصلحت نظام است/مهمترين هدف امام حسين(ع) تغيير در مسير حاکميت بود
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به توصيه هاي اخير مقام معظم رهبري به يکي از مسئولين سابق کشور در خصوص کانديداتوري در رياست جمهوري، گفت: اين مساله جديدي نيست حضرت امام (ره) هم زماني به بني صدر و آيت الله بهشتي توصيه کردند که کانديدا نشويد اما بني صدر ملعون اطاعت نکرد و آن شهيد مظلوم اطاعت کرد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: در سال ۹۲ مقام معظم رهبري به يکي از کانديداها توصيه کردند که به مصلحت نيست وارد عرصه شويد اما وارد شدند و متاسفانه تاييد صلاحيت نشدند؛ در سال ۸۸ هم به يکي از سران فتنه توصيه فرمودند به صلاح نيست وارد انتخابات شويد.

وي با اشاره به اين که توصيه رهبر معظم انقلاب به جهت حفظ وحدت و همدلي جامعه و بر اساس مصلحت نظام است، افزود: تبعيت اين شخص از مقام معظم رهبري جاي قدرداني و تشکر دارد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که وجود مبارک امام حسين(ع) هدف خود را اصلاح و امر به معروف و نهي از منکر مي فرمايند، گفت: امر به معروف همچون نماز و ساير واجبات امري واجب است.

وي با اشاره به اين که مساله بي حجابي يکي از مظاهر گناه و معصيت است، گفت: اگر امر به معروف و نهي از منکر جدي گرفته شود بي حجابي از جامعه رخت بر خواهد بست.

سعادت فر با بيان اين که مهم ترين منکري که امام حسين (ع) احساس مي کردند انحراف در مسير حاکميت جامعه بود، افزود: لذا مهمترين هدف ابا عبدالله حسين(ع) تغيير در مسير حاکميت بود.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که سنجيدن دستورات ديني با عقايد خود کار بسيار غلطي است، گفت: خطر بسيار جدي است که انسان در مقابل به جاي اطاعت پذيري، دين را با سلايق شخصي خود مقايسه کند.

خطيب نماز جمعه بروجن در ادامه با اشاره به فرارسيدن ماه محرم، گفت: هئيت ها بايد در مسير اهداف انقلاب اسلامي قدم بردارند؛ محصول ايمان و عزاداري ها به خاندان عصمت و طهارت التزام عملي است.

سرشماري نفوس و مسکن و گراميداشت هفته نيروي انتظامي از ديگر محورهاي خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۴۸

29 Dec 2019