۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۲۴۱۱۳
پيگيري يک خبر از بام ايران خبر

تجمع کشاورزان سامان و بن و اعتراض به لغو برداشت آب/ معاون عمراني استاندار: خبرنگاران دامن نزنند

معاون عمراني استاندار چهارمحال و بختياري:بنده اعتقادي به مباحث تحصني و تجمع خياباني ندارم و به خبرنگاران هم تذکر مي کنم که اينگونه مباحث را دامن نزنند.
تجمع کشاورزان سامان و بن و اعتراض به لغو برداشت آب/ معاون عمراني استاندار: خبرنگاران دامن نزنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، بيش از 50 نفر از کشاورزان و باغداران سامان و بن با تجمع اعتراض آميز خود در مقابل سازمان آب منطقه اي استان خواستار تخصيص مجدد و برداشت آب کشاورزي خود بودند.

اکبري، يکي از نمايندگان کشاورزان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: از ابتداي امسال تا کنون آب منطقه اي استان، اجازه برداشت آب زاينده رود براي زراعت و باغداري به ما نداده است اين در حالي است که ما در سال هاي اخير با مجوز وزارت نيرو و پرداخت حق آبه ، کشاورزي خود را دنبال و از اين راه ارتزاق مي کنيم.

نوربخش، يکي ديگر از نمايندگان تعاوني هاي کشاورزي هم گفت: از دوسال قبل تا کنون با پرداخت سالانه آب بهاي برداشت از زاينده رود مجوزاتي از سوي وزارت آب دريافت نموده و در آن مرقوم شده است که هر سال مي توانيم با پرداخت مداوم، مجوز را تمديد کنيم اما امسال اجازه برداشت را از ما گرفته و دلايل آن را اعلام نمي کنند.

يکي ديگر از اعتراض کنندگان به اين طرح وزارت نيرو گفت: آيا شرط انصاف است که با وجود سرمازدگي محصولات باغي ما در دو سال اخير باز هم شاهد بي آبي و خشکي ميوه ها و محصولات خود باشيم.


گودرز اميري، معاون عمراني و هماهنگي استاندار چهارمحال و بختياري بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر، گفت: طرح هايي که مجوز تخصيص آب از زاينده رود گرفته اند، مجومز نشده و نخواهند شد و کشاورزان و باغداران در اين زمينه نگراني نداشته باشند، چرا که بزودي تخصيص آب آن ها در حال انجام است.

اميري با اشاره به نشست 4 ساعته امروز مسولان استانداري و آب منطقه اي استان،  اظهار داشت:خوشبختانه موانع و مشکلات اختصاص آب به اين کشاورزان با رايزني هايي با وزارتخانه نيرو و آب منطقه اي رفع و حل شد.


وي افزود: بنده اعتقادي به مباحث تحصني و تجمع خياباني ندارم چرا که اين موضوعات از مجاري و مبادي خود به صورت کارشناسانه و علمي پيگيري خواهند شد و به خبرنگاران هم تذکر مي کنم که اينگونه مباحث را دامن نزنند و مباحثي که هر از چندگاهي به موضوعات ملي و امنيتي  مربوط مي شوند، دخالت نکنند.


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۲۱

30 Dec 2019