۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۴۱۰۳
رئيس اداره هواشناسي بروجن:

احتمال رگبار موقتي باران در بروجن/مردم از اتراق در حاشيه مسيل ها خود داري کنند

رئيس اداره هواشناسي بروجن ضمن بيان اين که بعد از ظهر امروز تا غروب احتمال رگبار موقتي باران در اين شهرستان انتظار مي رود، تاکيد کرد: مردم از اتراق در کنار مسيل ها و مخصوصا استقرار در ارتفاعات به دليل وجود رعد و برق خودداري کنند.
احتمال رگبار موقتي باران در بروجن/مردم از اتراق در حاشيه مسيل ها خود داري کنند
به گزارش جهانبین نیوز، نبي ا... بادست در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: سيستم فعال در منطقه که از سمت غرب وارد استان چهارمحال و بختياري شده تا روز دوشنبه در استان فعال است.

وي با اشاره به افزايش ابر، رگبار باران و رعد و برق و احتمال بارش برف و تگرگ در ارتفاعات استان، گفت: شدت فعاليت اين سامانه در مناطق شمالي و غربي استان پيش بيني مي شود.

بادست گفت: براي مناطق شرقي استان ازجمله شهرستان بروجن بارش ضعيف است ولي بعدازظهر امروز تا غروب احتمال رگبار موقتي باران انتظار مي رود.

وي با بيان اين که سامانه بارشي اواخر وقت امروز از استان خارج مي شود، گفت: براي امروز بعدازظهر رعد و برق، رگبار باران، وزش باد نسبتا شديد در شهرستان بروجن پيش بيني مي شود که شدت آن در مناطق غربي شهرستان بخش بلداجي بيشتر خواهد بود.

بادست گفت: روز دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبي دما پيش بني مي شود و نسبت به امروز که ۱۵ درجه بالاي صفر بود کاهش ۷ درجه اي دما را خواهيم داشت اما به زير صفر نمي رسد.

مردم از اتراق در حاشيه مسيل ها خود داري کنند

وي با بيان اين که سرعت وزش باد به ۷۵ کيلومتر بر ساعت در شهرستان بروجن به صورت لحظه اي مي رسد، گفت: توصيه مي شود در نبمه غرب و شمال استان و نيمه غربي شهرستان بروجن از اتراق در حاشيه مسيل ها مخصوصا عشاير و استقرار در ارتفاعات به دليل وجود رعد و برق خودداري کنند.

رئيس اداره هواشناسي بروجن گفت: به دليل وزش باد و خيزش گرد و خاک ديد افقي سه کيلومتر در بروجن کاهش پيدا کرده اما شرايط هوا در وضعيت نامطلوب قرار نگرفته است.

بادست گفت: اين سامانه نيمه غربي و شمال استان را درگير مي کند که احتمال بارش هاي شديد و رگباري، احتمال آب گرفتگي معابر و سيلابي شدن مسيل ها و رودخانه ها انتظار مي رود.

وي با اشاره به اين که چهارمحال و بختياري در حاشيه اين سيستم قرار گرفته است، افزود: روز چهارشنبه نيز سيستم جديدي استان را فرا مي گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۵:۵۸

30 Dec 2019