۰
plusresetminus
آسوده، نیاسودن در مقابل فریاد مظلوم وظیفه یک مسلمان است، ملت ایران آماده اند تا با پیروی از ولایت حتی با جان خود از فلسطین و مردم آن دفاع کنند.
مردم ایران رنج زیر آتش گلوله بودن را تجربه کرده اند/ با کمک های خودمان ایستادگی تمام قد غزه را تحقق می بخشیم
سید رسول مرتضوی، فعال امور اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به عملکرد سردمدارن حقوق بشر با سرب های داغ و مواد شیمیایی در قبال مردم بی دفاع غزه گفت: ملت ایران با تمام توان حامی مسلمانان مظلوم فلسطین است بر همه ما واجب است در حد توان خود از خط مقدم جبهه خود دفاع کنیم.

وی ادامه داد : جهانیان با چشم خود عملکرد حامیان حقوق بشر را دیدند و شاهد به شهادت رسیدن کودکانی شدند که هنوز عبارت جنگ در محدوه ذهنی آنان نقش نبسته بود.
مرتضوی افزود: مردم ایران زجر، زحمت و غصه زیر آتش گلوله و استعمار را درک می کنند و لازم است از طریق جوامع عمومی داخلی و برون مرزی در جهت پایداری و اعتماد به نفس این عزیران اقداماتی صورت گیرد.

وی در پایان با بیان این جمله که آسوده، نیاسودن در مقابل فریاد مظلوم وظیفه یک مسلمان است اذعان کرد: ملت ایران آماده اند تا با پیروی از ولایت با جان خود از فلسطین و مردم آن دفاع کنند.
جهانبخش علی زاده، مدیر مدرسه در گفت و گو با این رسانه با محکوم کردن جنایات وحشیانه این رژیم کودک کش در جنگ۵۳ روزه غزه گفت: کمک های اقتصادی، فکری و معنوی می تواند پناهگاهی در جهت ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم اسرائیل باشد.

وی با اشاره به دستور اسلام در به رسمیت شمردن حق خانواده به خصوص صیانت از جان کودکان در جنگ تصریح کرد: چگونه می توان از حقوق بشری که توجه ای به این مسله در جنگ غزه و اسرائیل ندارد انتظار عدالت داشت.
علی زاده با بیان این حدیث که" هر کس ندای مظلومیت و کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به کمک آن نشتابد مسلمان نیست" اظهار کرد: ملت ایران علاوه بر این که کمک به مردم غزه را از وظایف اسلامی خود می داند، آن را کمک به امنیت خود بر می شمارد.

وی اعلام انزجار از طریق همایش ، همدردی با مردم غزه، نشر مقالات در کشف ماهیت اصلی تروریسم و تنفر افکار جهان در قبال جنایات اسرائیل را مرهمی بر درد های مردم مظلوم غزه برشمرد.
سید مهدی موسوی، دبیر زمین شناسی در گفت و گو با جهانبین نیوز هدف نسل کشی مردم غزه را کاهش جمعیت این فلسطین و سپس دست یابی به منافع یک کشور با جمعیت پیر دانست.

موسوی تسلط بر منافع خاورمیانه را هدف غرب از تشکیل اسرائیل بر شمرد و این هدف را با طرح این سوال تشریح کرد که چرا اسرائیل با دارا بودن جمعیت ناچیز خود دارای کلاهک های هسته ای زیادی است اما کشور مسلمانی مانند ایران حتی حق استفاده صلح آمیز از این انرژی هسته ای را ندارد؟

وی ایجاد همدردی با مردم فلسطین را سبب بازسازی روحیه درونی آنان عنوان کرد و عاملی برای استحکام ماندن روحیه مقاومت مردم غزه در برابر حق خود دانست.

موسوی در پایان از مسئولین خواست تا به درستی ضرورت وجود فلسطین و خطر اسرائیل را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۴۸

11 Jan 2020