۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۳۲۷۸
کارشناس روابط بین الملل:

دموکراسی آمریکایی مصداق عینی نقض حقوق بشر است

حکومت در آمریکا که مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان است مصداق عینی نقض این اصل است.
دموکراسی آمریکایی مصداق عینی نقض حقوق بشر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، کارشناس روابط بین الملل و بانوی رزمنده دفاع مقدس در خصوص ادعا و دروغ پردازی روز افزون آمریکا مبنی بر پرچمداری حقوق بشر در دنیا اظهار داشت: روش شوم جهانی آمریکا هر جایگاه و هر مکان و هر حاکمیت و هر جمعی که منافع خود خواهانه آنها را تامین نکند می خواهند از سر راه بردارند.

وی افزود: مردم ایران که به بلوغ کمی و کیفی، اعتقادی و سیاسی رسیده اند، حرکت خود را به سمت استقلال و آزادی خواهی مشخص نموده و نمی گذارند در حقیقت حاکمیت خصمانه سران استکبار، خود را ارباب ملت ها بدانند.

خانم دکتر عشرت شایق با اشاره به تجاوز آمریکا به حقوق و آزادی های اساسی افراد انسانی اعم از زن و مرد، نظامی و غیر نظامی از هر آیین و ملیتی توسط آمریکا، بیان داشت: آمریکا به همراه فرزند نامشروعش اولین حرکتش نسل کشی مسلمانان است چه از طریق حمله مستقیم به کشورهای مثل عراق بوسنی افغانستان و چه غیر مستقیم با تشکیل حکومت های جائر برای کشورهای سوریه و میانمار که با روش های مختلف سعی در بر داشتن مسلمانان از سر راه خود دارد.

وی استفاده از افراد متحجر با تفکر افراطی شدید و فرقه ای را یکی از سیاست های پشت پرده آمریکا دانست و افزود: این روش با هدف قتل عام و نسل کشی انسانهای آزادی خواه که در راس آن مسلمانان قرار دارد است که توسط القاعده و تکفیریان و طالبان و سلفیان و بودائیان انجام می شود.

دکتر شایق افزود: این فرقه ها با عنوان دین، رنگ و بو می گیرند تا چهره اسلام، معبدها و دیگر ادیان را غلط، ناحق و جنایتکار جلوه دهند.

دبیر جامعه زینب (س) تبریز با اشاره به۲۵ اسفند سال روز شهادت راشل کوری دختر ۲۳ ساله آمریکایی، بیان کرد: راشل کوری دختر فعال حقوق بشربود که برای حمایت از مردم فلسطین به این کشور سفر کرد به وسیله بولدوزهای اهدایی آمریکا در فلسطین به دست دژخیمان صهیونیست به دلیل ممانعت از تخریب منازل فلسطینیان در شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

وی در مورد ادعای حقوق بشر آمریکایی ها افزود: جامعه صهیونیستی و طرفداران اسرائیل با هدف قرار دادن راشل در واقع به خود ضربه زدند و رسانه‌های آمریکایی هم به هیچ وجه واکنش شایسته‌ای به این موضوع نشان ندادند و برخی از آن‌ها حتی نوشتند که کار راشل در رفتن به فلسطین احمقانه بوده است و با این‌که راشل نه مسلمان بود، نه آسیایی و نه اهل خاورمیانه، رسانه‌ها از او حمایت نکردند.

این کارشناس روابط بین الملل اضافه کرد: آمریکا برای زنده ماندن و اربابیت خود حاضر است به هر جنایتی دست بزند چون منابع زیست محیطی و فسیلی کشورهای مسلمان را برای ادامه ای حکومت شوم خودلازم می داند.

وی با اشاره به چشم طمع آمریکا به ثروت های طبیعی که نعمت خدادادی کشورهای مسلمان است، اظهار داشت: اگر عراق چاه نفت و افغانستان معادن الماس و ایران منابع نفتی، فسیلی و طبیعی نداشت هیچگاه چشم طمع به این کشور ها نمی دوخت زیرا برای تقویت و تامین منابع خود نیاز به این منابع دارد.

وی با اشاره به اضمحلال قدرت‌های باطل و بی‌ریشه در جهان، بر ضرورت تعمیق و گسترش حق و حقیقت تأکید کرد.

شایق با تشریح جنایات آمریکا و اسرائیل در فلسطین، سوریه، افغانستان و آفریقای مرکزی افزود: آمریکا با شهادت طلبان و آزادی خواهانی که بخواهند در مقابلش قد علم کنند مخالف است به دلیل پیوستگی خوبی که بین مسلمانان و آزادی خواهان پدیدار شده است بحث دیگر آن در بیداری اسلامی متبلور شده، ما شاهد فرو ریختن حکومت استکباری آنها هستیم.

وی افزود: به همین علت در راستای نابودی استکبار نیاز به وحدت بین مردم در داخل کشور وهمین طوراتحاد بین مذاهب اسلامی خارج و پیوستگی به آزادی خواهان جهان داریم تا صدای خورد شدن استخوان های مستکبران را در زیر چرخ دنده های موتوری که خود به راه انداخته اند را بشنویم.

دکتر شایق بیان کرد: ما اکنون شاهد دست و پا زدن آمریکا و عصبانیت زیادش هستیم و علت آن، رو به افول رفتن قدرتش است به همین خاطر می خواهد مردم را به خوف بیندازد ولی غافل از اینکه مردم ایران بر اساس باورهای دینی و تعهد انقلابی خود به ایمان قوی رسیده اند و طرح‌های براندازی و فشارهای مختلف دشمنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده قوی آنان ایجاد نماید و این روحیه مقاومت و ولایت پذیری اجازه تحقق اهداف نامشروع دشمنان را نخواهد داد.

این کارشناسی ارشد روابط بین الملل در پایان تاکید کرد: ملت ایران باید با هوشیاری کامل فریب شعارهای خوش آب و رنگ آمریکا که راستای دفاع از حقوق بشر ادعا می کند را نخورند زیرا آنها از هر راهی برای فریب مردم استفاده می کنند، باید به تاکتیک های آنها توجه کنیم و به افشاگری آنها بپردازیم.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۰۹

2 Jan 2020