۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۳۲۵۳۸
مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري:

جوانان به فرمان خدا براي مردم همانند دژها و قلعه هاي مستحکم هستند

مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري گفت: امنيت هر کشور و استقلال هر کشور ارتباط مستقيم با بنيه دفاعي و نظامي دارد که اين هم به تخصص و تجهيزات بستگي دارد.
جوانان به فرمان خدا براي مردم همانند دژها و قلعه هاي مستحکم هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاري مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري در جشنواره حضرت علي اکبر (ع) در راستاي ترويج فرهنگ خدمت مقدس سربازي؛ نيروهاي جوان را از سرمايه هاي بزرگ اين مرز و بوم دانست و به نقل حديثي از پيامبر اکرم (ص) پرداخت که می فرماید: انسان در روز قيامت قدم از قدم بر نمي دارد مگر آنکه از او ۴ چيز پرسيده مي شود؛ عمرت را چگونه گذرانده اي، جواني ات را چگونه سپري کرده اي، ثروتت را از کجا به دست آورده اي و چگونه خرج نموده اي، دوستي با اهل بيت

ذوالفقاری ادامه داد: که دوران جواني شاخصه ها و ويژگي هايي دارد که عبارتند از؛ در اين دوران سرنوشت انسان رقم مي خورد، شخصيت آدمي شکل مي گيرد، استعدادهاي انسان بارور مي شود، پايه هاي ديني و عقيدتي مستحکم مي گردد.

وي در ادامه به تشريح وظايف سربازان در قبال مسئوليتشان از زبان حضرت علي (ع) پرداخت و گفت: سربازان به فرمان خدا براي مردم همانند دژها و قلعه هاي مستحکم هستند.

مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري بیان داشت: امنيت هر کشور و استقلال هر کشور ارتباط مستقيم با بنيه دفاعي و نظامي دارد که اين هم به تخصص و تجهيزات بستگي دارد.

ذوالفقاری افزود: سربازان بايستي شاکر باشند که سرباز چنين نظامي هستند؛ خصوصاً در اين فضايي که درحال خدمت هستند؛ فضاي کسب علم، دانش، معرفتف بصيرت، فراگيري فضايل اخلاقي و تقوا، امام با فرمان صدور تشکيل بسيج سرنوشت انقلاب را به دست جوان ها سپردند و بسيج يکي از آن پديده هاي شگفت آور دوران انقلاب بوده و هست و قطعا حرکت بسيج پيروز است.

وي شرط هاي اصلي بسيجي بودن را تقوا؛ حسن عمل؛ احساس مسئوليت و تعهد حق طلبي؛ تصميمات درست و به جا گرفتن؛ مطالبه گري و از همه مهم تر بصيرت دانست.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۰:۰۴

31 Dec 2019