۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۹۵۸۸

پیاده روی بزرگ اربعین ، تجدید بیعت با آرمان های عاشورا بود

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم گفت: پیاده روی بزرگ اربعین ، تجدید بیعت با آرمان های عاشورا بود.
پیاده روی بزرگ اربعین ، تجدید بیعت با آرمان های عاشورا بود
 به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع بازنشستگان سپاه ناحیه لردگان استان چهارمحال و بختیاری، گفت: پیاده روی بزرگ اربعین ، تجدید بیعت با آرمان های عاشورا بود.

همایش بازنشستگان سپاه ناحیه لردگان برگزار و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت اربعین و مناسبت های رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام، دهه آخر صفر را گرامی داشت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، همایش بزرگ پیاده روی میلیونی عاشقان ولایت و امامت در اربعین حسینی را تجدید بیعت با آرمان های عاشورا و استکبارستیزی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خواند.

وی، با اشاره به حمایت کشورهای غربی و آمریکا و برخی کشورهای منطقه از گروه تروریستی تکفیری داعش، اظهار داشت: علی رغم تهدیدات گروه داعش، شاهد پیاده روی و حضوری میلیونی زائران کربلای معلی در اربعین حسینی بودیم که نشان داد، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و افراط از خواسته های مسلمین وآزادگان جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: جوانان و رزمندگان ایران اسلامی نیز در هشت سال دفاع مقدس با رشادت مثال زدنی خود اسوه های تاریخی برای جهانیان شدند و امروز ثمرات دفاع مقدس را در همایش های بزرگ اربعینی نظاره می کنیم.

وی، با اشاره به نقش پیشکسوتان جهاد و شهادت و بازنشستگان سپاه در ترویج فرهنگ ایثار و حماسه، تصریح کرد: بازنشستگان، وابستگان سپاه هستند و بایستی تجربیات گرانسنگ خود را به نسل جوان منتقل سازند.

سرافراز، مناسبت های آخر ماه صفر را یادآور شد و با تأکید بر بزرگداشت باشکوه ایام رحلت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام، گفت: دهه آخر صفر آمیخته با بوی نبوت و امامت است و ترویج سیره نبوی و علوی را باید سرلوحه برنامه های این ایام قرار دهیم.

وی، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برنامه های مذهبی و همچنین رسانه های محلی و ملی در پوشش اخبار مراسم های باشکوه دینی در ماه های محرم و صفر، خواستار حضور همه آحاد مردم در مناسبت های ویژه آخر ماه صفر شد.

منبع: خبرگزاری بسیج
انتهای پیام /1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۱۳

31 Dec 2019