۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۰۸۱۸
مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی در چهارمحال وبختیاری

سیستم های مکانیزاسیون درمزارع پرورش ماهی اجرا می شود

مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی در چهارمحال وبختیاری،از احداث زیرساختهای لازم جهت اجرای سیستم های مکانیزاسیون درمزارع پرورش ماهی در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از کمبود آب و خشکسالی،خبرداد.
سیستم های مکانیزاسیون درمزارع پرورش ماهی اجرا می شود
مهندس پرویز منصوری مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی استان، در گفت و گو با جهانبین نیوز، گفت: در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از کمبود آب و خشکسالی و احداث زیرساختهای لازم جهت اجرای سیستم های مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهی طی سال گذشته این مدیریت نسبت به تامین اعتبارات لازم جهت برق رسانی به مزارع پرورش ماهی درشهرستانهای اردل، کیار و کوهرنگ به میزان حدود ۴.۵ کیلومتر با اعتبار مصوب ۱۰ میلیارد ریال اقدام نمود که از این میزان اعتبار مبلغ نزدیک به ۷ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی و سایر اعتبارات استانی هزینه گردید.

وی با بیان اینکه این اقدام منجر به برق رسانی به بیش از ۷۰ مزرعه پرورش ماهی در شهرستانهای فوق الذکر شد، بیان کرد: در زمینه تسهیلات جهت خرید تجهیزات مکانیزاسیون مزارع پرورش ماهی نیز تا کنون مبلغ۹۲ میلیارد ریال برای تعداد ۲۳ بهره بردار معرفی شده و تا کنون مبلغ ۵ میلیارد ریال آن جذب گردیده است.

منضصوری با اشاره به اینکه در پرداخت سایر تسهیلات جهت ساخت و ساز تعداد ۲۸۴ نفر جهت دریافت تسهیلات معرفی شده است، افزود: از این تعداد ۱۱۲ نفر به مبلغ ۴۴۰ میلیارد ریال موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی استان گفت: برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش نیز تا کنون ۱۱۷ متقاضی با بانک های عامل معرفی شده اند که تعداد ۲۳ نفر جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال موفق به اخذ آن گردیده اند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۰:۰۹

27 Dec 2019