۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۴۱۵۸
یاداشت/

خدمت صادقانه به مردم گفتمان غالب انتخابات

کارشناس مسائل سياسي گفت: تجربه ديرينه مردم در انتخابات نشان مي دهد وعده هاي دروغين، تخريب رقيب، رها کردن اخلاق در سياست، اميدواري به گشايش از سمت بيگانگان ودشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي خطوط قرمزي خواهد بود که با اهداف، روش و منش سياستمدار اسلامي مغايرت دارد.
خدمت صادقانه به مردم گفتمان غالب انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، زين العابدين سيفي کارشناس مسائل سياسي در ياداشتي در راستاي انتخابات اينچنين نوشت: پيروزي شرافتمندانه مردم بر عناصر تزوير و فريب، تحت عنوان انقلاب اسلامي ايران معجزه قرن حاضر است به گونه‌اي که سرافرازي مردمي بر تارک تاريخ همچنان فروزان است و در تداوم آن مي درخشد. اين مدل جديد حکومت‌داري اسلامي نسخه اي بود که معمار کبير انقلاب اسلامي آن را با درايت و تدبير الهي خود طراحي کرد و با پشتوانه مردمي به اجرا گذاشت.

الگوي جديد که دنياي استکباري و استبدادي را به چالش اساسي کشيده است داراي کارويژه‌هاي منحصر به خود است که ازجمله مهمترين آنها غالبيت گفتمان خدمت و شايسته سالاري در نظام مردم سالاري ديني است، که دموکراسي غربي از آن بي بهره است.

چراکه در نسخه غربي دموکراسي اصالت را به قدرت مي دهند نه خدمت، آن هم اخلاق مدارانه، در دموکراسي غربي هدف وسيله را توجيه مي کند ولي در مردم سالاري ديني اخلاق اصالت دارد پس استفاده از هر وسيله اي براي رسيدن به خدمت توجيه ندارد.

در حالي ايران اسلامي آماده برگزاري دوازدهمين دوره رياست جمهوري مي شود که در طول اين انقلاب تجربه انتخابات هاي گوناگون را در کارنامه خود ثبت نموده است.

لذا مردم خوب مي دانند که نياز اساسي‌شان چيست و به چه گفتماني بايد رأي بدهند. بدون شک مردم در تمام عرصه هاي انقلاب ثابت کرده اند که نظام مردم سالار ديني را دوست دارند و براي تداوم و پويايي آن از هر تلاشي استفاده خواهند کرد.

و اما صحنه رقابت هاي انتخاباتي اين دوره رياست جمهوري ميدان خدمت صادقانه در مقابل رفتارهاي پوپوليستي مردان خواهد بود.

تجربه ديرينه مردم در انتخابات نشان مي دهد وعده‌هاي دروغين، تخريب رقيب، رها کردن اخلاق در سياست، اميدواري به گشايش از سمت بيگانگان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي خطوط قرمزي خواهد بود که با اهداف، روش و منش سياستمدار اسلامي مغايرت دارد.

بدون شک وحدت نيروهاي مردمي انقلاب اسلامي موج آفريني و شور و نشاط انتخاباتي را براي انتخاب خدمت گذار بي منت به مردم رقم خواهد زد.

به همين لحاظ مردم در انتخاب خود نهايت دقت را نموده و طرفداران سرمايه داري و حمايت گرانه حقوق هاي نجومي و بي اعتناء به عدالت اقتصادي را بر نمي تابند و همراه طرفداران محرومين و تقويت کننده قشر ضعيف جامعه براي پر کردن خلأهاي شديد اقتصادي و مبارزه با مفاسد موجود حرکت نموده و سرنوشت چهار سال آينده مملکت خود را دست فردي صالح و مدافع خدمت صادقانه خواهند داد.

بنابراين پارادايم غالب انتخابات از منظر نگارنده متن "گفتمان خدمت براي رضايت خداوند و مردم خواهد بود" نه فريب افکار عمومي براي حکومت بر مردم با استفاده از هر ابزاري جهت ماندن در قدرت.


انتهاي پيام1026ج/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۱:۳۴

8 Feb 2020