۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۵۷۸۸
گزارش اختصاصي هفت چشمه:

کاج شهر تشنه در کنار چشمه!/ یکی از اهالی کاج: رنج مردم کاج از بی‌آبی در کنار بزرگ‌ترین سرچشمه کارون بی عدالتی است

شهر کاج با اينکه بزرگ‌ترين سرچشمه کارون از کنار آن مي‌گذرد اما مردمان آن از بي‌آبي رنج مي‌برند.
کاج شهر تشنه در کنار چشمه!/ یکی از اهالی کاج:  رنج مردم کاج از بی‌آبی در کنار بزرگ‌ترین سرچشمه کارون بی عدالتی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حکايت يکي از پرآب‌ترين شهر کشور اين روزها حکايت غم‌باري از عطش، بي آبي و گرماست.

حميد جهانگيري رئيس شوراي شهر کاج ديروز در تجمع اعتراض آميز مردم شهرکاج جلوي فرمانداري شهرستان اردل در خصوص کمبود آب آشاميدني و قطعي مکرر آب در شهر کاج گفت: اين روزها باتوجه به گرماي شديد هوا که دماي بالاي ۳۰ درجه هم مي رسد آب شرب شهر کاج جيره بندي شد درحالي که اين شهر در کنار يکي از سرشاخه هاي بزرگ کارون قرار دارد اما نه فقط آب آشاميدني ندارند که نبود آب سبب شده کولرهاي آبي‌شان هم کار نکند و گرماي طاق فرساي اين روزها را تحمل کنند.


جهانگيري گفت: اين روزها مردم شهر پرآب کاج گاهي آب براي خوردن هم ندارند، آنان که دستشان به دهانشان مي‌رسد، با آب معدني روزگار مي‌گذرانند و آنان که هيچ ندارند، مجبورند با دبه آب راهي شهرهاي همسايه شوند و حداقل آب آشاميدني براي زن و بچه‌هايشان بياورند.

رنج مردم کاج از بی‌آبی در کنار بزرگ‌ترین سرچشمه کارون بی عدالتی است

فرهاد قهفرخي يکي ديگر از اهالي شهر کاج است که دل پري از قطعي آب دارد، او مي گويد: آب را جيره بندي کرده‌اند و تنها روزي سه الي چهار ساعت آب وصل است آن هم صبح علي الطلوع و اگر بگويم بيشتر از هفت روز بوده که بچه‌ها حمام نرفته‌اند، دروغ نگفته‌ام ما آب آشاميدني نداريم، حمام رفتن پيشکش.

قهفرخي اظهارد اشت: بي‌عدالتي است که شهر کاج در کنار بزرگترين سرچشمه کارون باشد و مردمان آب از بي آبي رنج ببرند.

وي از مسئولين مربوطه خواست تا پيگير مشکلات مردم شهر کاج باشد و هرچه زودتر اين مشکل که دغدغه و مطالبه چند ساله شهر کاج هست را برطرف کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۰:۲۹

27 Dec 2019