۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۳۹۷۱
مادر شهید اصغرزاده:

سبک زندگی غربیها برای نابودی ارزشها و معنویت ساخته شده است

مادر شهید اصغرزاده گفت: زنان و دختران ما بایستی مراقب تغییرات نامطلوب در سبک زندگی در اجتماع خود باشند زیرا که سبک زندگی غربیها برای نابودی ارزشها و دین و معنویت ساخته شده است.
سبک زندگی غربیها برای نابودی ارزشها و معنویت ساخته شده است
به گزارش جهانبین نیوز، شهید سید مسلم اصغر زاده ، در ۷ محرم الحرام سال ١٣٨٧ در انفجار تروریستی کاظمین مقابل درب باب القبله حرمین شریفین به همراه شهید وحید کاظمی نیا به درجه ی رفیع شهادت نایل آمد، وی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۰ بود.

شهادت ، نعمت و هديه ى خداست ؛ اين هديه را آسان به كسى نمى دهند. چرا هديه ى خداست ؟ چون مرگِ ناگزيرِ همگانىِ همه ى انسان ها را به يك پديده ى افتخارآميزِ در دنيا و آخرت تبديل مى كند؛ اين هديه نيست ؟ آيا ممكن است كسى از مرگ بگريزد؟ وقتى انسان به لحظه ى مرگ رسيد، آيا فرق مى كند كه پشت سرِ خودش ۹۰ سال را گذرانده باشد يا ۲۰ سال ؟( بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار خانواده هاى شهداى كرمان ۱۲/۲/۱۳۸۴)

گفتگو و مصاحبه در مورد خاطرات مربوط به زندگی شهیدان، روایتی از زندگی را متوجه می شویم که مربوط به جوانانی بزرگ و بی ادعا می شوند.

شهید سید مسلم اصغر زاده به همراه دوستش شهید وحید کاظمی نیا، شهد شهادت را در روزهایی چشید که به قول شهید احمد کاظمی،" از هر چیزی خبر بود، جز شهادت." در بررسی زندگینامه ایشان، به خوبی می توان دید که آگاهانه و عاشقانه به دنبال این هدف بود.
مادر شهید سید مسلم اصغر زاده در گفتگو با خبرنگار مشکات برین در مورد فرزندش اظهار داشت: مسلم مسوول هیات عاشقان ولایت شهرکرد بود مسئولیت پذیری، احترام به پدر و مادر، صداقت و خواندن نماز اول وقت از خصوصیات بارز او بود.
وی افزود: به نماز اول وقت خیلی اعتقاد داشت و می گفت من به خدا ایمان دارم و به او توکل می کنم به طوری که هرگز هیچ مشکلی را برای خود بزرگ نمی دانست.

مادر شهید در مورد خصوصیات فرزندش این طور بیان می کند: او در کارهایش بسیار اخلاص داشت به شدت بیت المال را راعایت می کرد.
وی ادامه داد: مسلم مسوول هیات عاشقان ولایت بود و در جذب کودکان و نوجوانان بسیار مهارت داشت، به آنها مسائل اخلاقی را آموزش می داد.

مادر شهید بیان کرد: پسرم به حضرت زهرا(س) و ابا عبدالله الحسین ارادت ویژه داشت به همین خاطر پیکر فرزندم در شب عاشورا به من رسید.

وی افزود: مسلم درسش را تا دیپلم خوانده بود و از طرف سپاه برای درجه داری دو سال به میبد فرستاده شد و در آنجا درسش را ادامه داد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسائل روز اشاره کردو گلایه خود را این طور ابراز کرد: این درست نبود که ما به خاطر کاهش تحریم ها به مذاکره با آمریکا تن دهیم زیرا همان گونه که همه متوجه شدند نه تنها تحریم ها شکسته نشد بلکه به خودشان اجازه دخالت در زمینه حقوق بشر را دادند.

مادر شهید اصغرزاده اظهار داشت: آنها ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند و چشم را بر روی همه جنایات خود بسته اند.

این مادر شهید در سفارش به تمام زنان ایران اسلامی گفت: زنان و دختران ما بایستی مراقب تغییرات نامطلوب در سبک زندگی در اجتماع خود باشند زیرا که سبک زندگی غربیها برای نابودی ارزشها و دین و معنویت ساخته شده است.

مادر شهید مسلم اصغرزاده تصریح کرد: مردم و مسئولین باید دقت نظر داشته باشند، برای غربیها مسئله حقوق بشر، مسئله تحریم و انرژی هسته ای ایران مهم نیست بلکه آنها با تفکر اسلامی و ارزشی ما که در حال پیشرفت است مشکل دارند زیرا تفکرات و راه آنها را زیرسوال برده است.

قسمتی از وصیت نامه شهید :
به شما وصیت میکنم رابطه خود را با قرآن و اهل بیت این دو گوهر گرانبها بیشتر و مستحکم تر کنید و در زندگی با تدبیر و با معرفت به آنها متوسل شوید که راه نجات شما در این تاریکی ها و در جبهه باطل این دو امانت پیامبر است.وصیت میکنم نماز اول وقت را هرگز فراموش نکنید٬که به قول آن عالم ربانی هرکس به هرکجا رسیده از نماز اول وقت بوده است.
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۹:۲۴

27 Dec 2019