۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۹۵۳۱
اندر حکايت کوچه و خيابان‌هاي لردگان؛

نارضايتي شهروندان و مسافران لردگانی از وضعيت کوچه و خيابان‌ها/ کم‌کاري مسئولان در آسفالت شهري نمايان است

زيبنده نيست شهرستاني که بيش از 230 هزار نفر جمعيت دارد و ازنظر جمعيت و هم وسعت دومين شهرستان استان چهارمحال و بختياري است و نزديک نيم قرن سابقه شهرداري دارد مردمانش از وضعيت نابسامان آسفالت خيابان ها رنج بکشند.
نارضايتي شهروندان و مسافران لردگانی از وضعيت کوچه و خيابان‌ها/ کم‌کاري مسئولان در آسفالت شهري نمايان است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از شهرستان لردگان؛ يکي از معضلات مهم و اساسي در زمينه روکش آسفالت خيابان‌هاي لردگان، نبود آسفالت يکدست در برخي از خيابان‌ها و معابر اصلي است که موجب نارضايتي شهروندان و رانندگان اين شهر شده است.
 
جمع شدن آب‌هاي سطي در مرکز شهر که به شکل درياچه‌هاي فصلي ظاهر مي‌شوند و وجود چاله‌ها و گودال‌هاي بزرگ و کوچک در بسياري از نقاط خيابان‌هاي اصلي و فرعي شهر وضعيت ظاهري و سيماي شهر را بسيار مخدوش و غيرقابل تحمل نموده است و باعث به وجود آمادن دردسرهاي فراواني براي عابران و رانندگان وسايل نقليه به دليل وضعيت نامناسب خيابان‌ها شده است.
 
 
 
 در گفت‌وگو با تعدادي از شهروندان لردگاني آنها نيز دراين‌باره بيان داشتند: چندين سال از عمر آسفالت خيابان‌هاي لردگان مي‌گذرد و کاملا فرسوده شده اند و فرسودگي، تخريب و نامناسب بودن آسفالت خيابان‌ها ازجمله مشکلات قديمي است که شهروندان با آن مواجه هستند.

يکي از شهروندان درباره وضعيت نامناسب آسفالت در لردگان گفت: شهرداري هرساله براي کار آسفالت اقدام مي‌کند اما به دليل حفاري غيراصولي و اجراي طرح‌هاي گازرساني، فاضلاب و... معابر  لردگان همواره با همان کنده‌کاري‌ها تا ماه‌ها دست‌نخورده باقي مي‌ماند که اين وضعيت براي ما بسيار نامطلوب است.

 
يکي از کاسبان در خيابان بلوار شهدا گفت: در فصل تابستان به سبب گرد و خاک و در زمستان نيز با وجود گل و لاي مشکلاتي را براي ساکنين اين محله به وجود آورده است.
 
بعضي ديگر از مغازه‌داران با گلايه از اينکه موقع وزش باد، تمام گرد و خاک کوچه و خيابان وارد مغازه‌ها مي‌شود، گفتند: روزانه شايد چند بار اجناس داخل مغازه را گردگيري کنيم.
 
 
 
اين شهروندان لردگاني اظهار داشتند: وجود چاله‌هاي عميق و دست‌اندازها نه‌تنها صداي نارضايتي مردم را در آورده بلکه ما را با هزينه‌هاي گزاف تعميرات ماشين مواجه کرده و کسب و کار تعمیرگاه‌های ماشین را هم رونق بخشيده است زيرا در هنگام رانندگي به طور ناگهاني با اين چاله‌ها مواجه شده و تا بخواهيم فرمان ماشين را به سمت ديگري هدايت کنند کار از کار گذشته و فاتحه جلوبندي ماشينشان خوانده شده است.
 

آيا بهتر نيست مسئولين هر چه سريع‌تر اين شرايط را بهبود بخشند؟
علت نابساماني‌هاي معابر شهر لردگان چيست؟

در هر حال بايد گفت کيفيت نامطلوب آسفالت خيابان‌هاي اصلي اين شهر و حتي کوچه‌ پس‌کوچه‌‌هاي آن محل گلايه مشترک بيشتر افراد است و شهروندان لردگاني با چاله چوله‌هاي عجيب و غريب خيابان‌ها، پياده‌روها، آسفالت‌ريزي، لکه‌گيري‌هاي غيراستاندارد و برخي معضلات شهري آشنا هستند.

زيبنده نيست شهرستاني که بيش از 230 هزار نفر جمعيت دارد و از نظر جمعيت هم‌وسعت با دومين شهرستان استان چهارمحال و بختياري است و نزديک نيم قرن سابقه شهرداري دارد مردمانش از وضعيت نابسامان آسفالت خيابان‌ها رنج بکشد.
 
 
  انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۷:۴۹

2 Jan 2020