۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۰۶۲۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

فراهم شدن زمینه اشتغال 521 نفر از مردم استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با بهره برداری از 25 طرح صنعتی زمینه اشتغال برای 521 نفر از مردم بومی استان فراهم می شود.
فراهم شدن زمینه اشتغال 521 نفر از مردم استان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 25 طرح با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

امامی گفت: این طرح ها شامل 7 واحد تولیدی در شهرکرد، 7 واحد در بروجن، 5 واحد در فارسان، 5 واحد در لردگان، یک واحد در کوهرنگ و یک واحد نیز در کیار است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال برای 521 نفر از مردم بومی استان فراهم می شود.

امامی گفت: از حدود یکهزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری، ۸۰ درصد این واحدها در شرق استان واقع شده که با بحران کم آبی و بی آبی روبه رو است.

وی افزود: در طرح انتقال آب بِن به بروجن، عملیات لوله گذاری به طول ۲۵ کیلومتر از سمت شهر شهرکرد به شهر بن انجام و عملیات تامین آب واحدهای صنعتی شهرکرد و سامان تامین می شود.

امامی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۳۳۳ جواز تاسیس واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷.۸ درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه در استان 184 معدن فعالیت دارد بیان کرد: در کشور 5100 معدن فعال با تولید 450 میلیون تن وجود دارد که سهم استان ما 5/5 میلیون تن تولید است.

امامی افزود: رتبه معدنی استان ما در کشور 21 است و سرمایه گذاری فعلی در این حوزه 62 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۵۲

2 Jan 2020