۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۶۶۵۱
واکنش کاربران بروجني به سخنان ترامپ:

"ترامپ" پينوکيو قرن بيست و يکم/اشتباه ترين رئيس جمهور دنيا/همه يک سپاهي مي شويم

شهروندان بروجني در اقدامي متحدانه پس از اظهارات ضد ايراني رئيس جمهور آمريکا به اظهارات وقيحانه ترامپ در فضاي مجازي پاسخ دادند.
"ترامپ" پينوکيو قرن بيست و يکم/اشتباه ترين رئيس جمهور دنيا/همه يک سپاهي مي شويم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، کاربران بروجني در اقدامي متحدانه به اظهارات سخيف و گستاخي هاي اخير دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در فضاي مجازي واکنش نشان دادند.

شهروندان بروجني پس از اظهارات ضد ايراني ترامپ با تغيير دادن پروفايل هاي خود در تلگرام و اينستاگرام به پرچم ايران و سپاه پاسداران اظهارات وقيحانه ترامپ عليه ايران را محکوم کردند.

برخي از کاربران فضاي مجازي در همين خصوص نوشتند: ترامپ انسان ديوانه اي است که خيلي نبايد نگرانش بود چون بي ثباتي عقلي او محرز و آشکار است و مردم خود آمريکا نيز او را فردي سبک مغز مي دانند.

"ترامپ" پينوکيو قرن بيست و يکم/اشتباه ترين رئيس جمهور دنيا

*ترامپ اگر در کنار مردم ايران ايستاده است پس چرا نام خليج فارس را تحريف کرده و آن را خليج عربي مي داند پينوکيوووووو قرن بيست و يکم.

* آقاي ترامپ قبل از اين که حرف مفت خليج عربي رو به زبونت بياري سنگ قبر سربازانت را ببين مردم ايران دراعتراض به گستاخي‌هاي ترامپ عکس پروفايل هاي خود را پرچم ايران و نام خليج فارس گذاشتند.

*ما به نشان حمايت و به پاس قدرداني از زحمات سپاه پاسداران و به جواب دشمنان همه يک سپاهي ميشويم؛ آقاي ترامپ اگر نمي داني بدان سپاه در دل ملت ايران جاي دارد.

*ترامپ اشتباه ترين رئيس جمهور دنياست که با سخنان سخيف و مواضع غلط دنيا را از خود متنفر مي کند؛ مردم آمريکا از انتخاب خود پشيمان هستند. ترامپ عليه ايران و دنيا عليه او شده است.

*اظهارات احمقانه اخير ترامپ او را بيش از گذشته منزوي خواهد کرد؛ يادي هم کنيم از دلسوزان انقلاب که به آمريکا اعتماد نداشتند و مذاکره با آنها را بي نتيجه مي دانستند.

*رئيس جمهور آمريکا انساني ديوانه است که احتياج به معالجه دارد و از يک فرد بيمار هم انتظاري بيش از اين نيست.

* آقاي ترامپ مثل اين که فراموش کرده داعش لعنتي محصول مشترک آمريکا، اسرائيل و عربستان است؛ ما خوب مي دانيم هر جايي که سخن از نا امني و تروريسم است نام کشور آمريکا در آنجا مي درخشد.

واکنش تلگرامي نماينده مردم بروجن: آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند

نماينده مردم بروجن در واکنش به گستاخي هاي رئيس جمهور آمريکا با قرار دادن پرچم ايران در پروفايل خود نوشت: ملت ايران اعتقاد راسخ دارند که آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.

برخي از کاربران فضاي مجازي نيز براي يادآوري نام خليج فارس و قدرت ايران به رئيس جمهور آمريکا ويدئوهايي را در شبکه هاي اجتماعي منتشر مي کنند که با تاييد انبوه مخاطبان همراه شده است.

از سوي ديگر نيز کانال هاي خبري فعال در شهرستان بروجن براي همراهي مخاطبان در فضاي مجازي تصاوير و مطالبي در محکوم کردن اظهارات اخير ترامپ و حمايت از خليج فارس و سپاه پاسداران منتشر مي کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۸:۵۲

29 Dec 2019