۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۳۳۱۱
امام جمعه فارسان

نرخ بالاي فيشهاي گاز کمر مردم اين شهرستان را شکسته است

امام جمعه شهر فارسان گفت: در این استان نیمی از سال سرما و یخبندان وجود دارد که این امر علاوه بر اختلال در زندگی روزمره مردم منطقه سبب بالا رفتن مصرف گاز می‌شود اما متاسفانه پرداخت هزینه سنگین گازبها برای بسیاری از مردم منطقه دشوار است و انتظار می‌رود مسئولان در کاهش هزینه قبوض توجه جدی داشته باشند.
نرخ بالاي فيشهاي گاز کمر مردم اين شهرستان را شکسته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه اين هفته نماز جمعه فارسان ضمن تشکر حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن افزود: در اين 38 سال گذشته تاکنون مردم با حضورشان در صحنه هاي مختلف مورد نياز نظام همچون 22 بهمن هر ساله، فارغ از قوميتها و گرايشها و مشکلات و گرفتاريها، وفاداري خود را به نظام و انقلاب و کشور نشان دادند ولي همانطوري که رهبري فرمودند اين حضور،به معني رضايت از مسئولين در رده ها و قواي مختلف کشور و گله نداشتن نيست بنابر اين وظيفه تمامي مسئولين را، در پيگيري و تلاش شبانه روزي جهت برآورده ساختن توقعات مشروع و قانوني ابن مردم شريف چند برابر مي کند.

وي به خطبه هاي اول هفته هاي گذشته خود اشاره کرد و گفت: هر مردي به عنوان سرپرست خانواده وظيفه اي بر عهده دارد که از جمله اين وظايف احسان نسبت به خانواده است يعني اينکه به خانواده محبت کنند،خوش رفتار باشد که از اثرات اين احسان عمر طولاني است.

وي خاطر نشان کرد: از پيامبر اکرم(ص) نقل شده است که اي مسلمانان بهترين فرد از بين شما کسي است که به همسر و فرزندان خود خوش رفتار باشد و بهترين مردان از امت من کساني هستند که به همسر و فرزند خود سخت نمي گيرند و مهربان هستند.
 
 
اگر در دفاع از خانواده خود کشته شويد مانند اين است که شهيد شده ايد

وي تصريح کرد: پيامبر آنقدر مسئله مواظبت از همسر و فرزند را مهم مي دانست که فرمودند: اگر در دفاع از همسر و فرزند خود کشته شويد مانند اين است که شهيد شده ايد.
 
حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه دوم خود گفت: در ماههاي اخير شاهد افزايش بهاي گاز، برف و آب هستيم که اين موارد در مناطق محروم مردم را با مشکلات زيادي روبه‌رو کرده است و زمينه‌ساز دغدغه و نگراني مردم محروم مناطق سردسير شد است.

وي بيان کرد: در اين استان  نيمي از سال سرما و يخبندان وجود دارد که اين امر علاوه بر اختلال در زندگي روزمره مردم منطقه سبب بالا رفتن مصرف گاز مي‌شود اما متاسفانه پرداخت هزينه سنگين گازبها براي بسياري از مردم منطقه دشوار است و انتظار مي‌رود مسئولان در کاهش هزينه قبوض توجه جدي داشته باشند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۰:۵۰

2 Jan 2020