۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۲۷۸۱
امام جمعه شلمزار:

احياء کاپيتولاسيون توسط اوباما/ مسئولان واقعيت ها را از پشت شيشه هاي دودي خودروهاي لوکسشان نمي بينند

امام جمعه شلمزار بر عايت حدود الهي، لزوم واقع بيني مسئولان کشور از شرايط کشور، عدم اعتماد به غرب و اتکال به توان داخلي تاکيد کرد.
احياء کاپيتولاسيون توسط اوباما/ مسئولان واقعيت ها را از پشت شيشه هاي دودي خودروهاي لوکسشان نمي بينند
گزارش جهانبین به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه مرکز شهرستان کيار با اشاره به اهميت رعايت حدود الهي گفت: حد در واقع به معناي محل جدا شدن دو چيز از يکديگر است، در ساختمان يک حد است، ديوار يه حد است و حدود الهي هم حد هستند و بايد رعايت شوند و در صدر همه ي حدود الهي شريعت الهي است که بايد مورد توجه و اهميت قرار گيرد.

وي در خصوص اهميت رعايت حدود الهي و اثرات ناشي از آن گفت: اقامه حدود الهي باعث زنده شدن زمين مي شود، باعث صدور برکات مي شود و لازم است در هر زمان و مکان و در هر پست و مقام حدود الهي مورد توجه و ملاک عمل قرار گيرد.

اوباما در آخرين روزهاي رئيس جمهوري اش کاپيتولاسيون را احياء کرد/همه نسبت به مسائل اطرافمان مسئوليم

خطيب جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز عبادي سياسي جمعه اين شهر و پس از توصيه خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي به اتفاقات اخير کشور و جامعه بين الملل اشاره کرد و گفت: اوباما علي رغم همه ي وعده و وعيد هاي تو خالي که داد اما در واپسين روزهاي دوره رياست جمهوري اش و در مقام رئيس جمهور آمريکا اقدام به وضع قانوني در ايالات متحده آمريکا به نام " اضطرار ملي ايالات متحده عليه ايران" کرد تا بي توجه به همه ي قول ها و وعده ها و ...اقدامي شبيه آنچه را گه سال ها پيش و در زمان حکومت منحوس پهلوي در کشور انجام دادند را انجام دهند و در واقع وضع و اجراي اين قانوني زنده کردن دوباره قانون کاپيتولاسيون عليه مردم ايران اسلامي است.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه به سخنان اخير رئيس جمهور اشاره کرد و گفت: اگر آقاي روحاني براي ديدن وضعيت کشور پس از برجام مردم را به استفاده از عينک دعوت مي کند ما هم ايشان را به پياده شدن از خودرو هاي لوکس شيشه دودي توصيه مي کنيم.

آقاي رئيس جمهور شايسته است براي اطلاع از وضع کشور در بين مردم حاضر شود و اصل واقعيات را از مردم جويا شود.

وي گفت: قبل از برجام و در زمان مذاکرات بارها و بارها رهبر معظم انقلاب به بي نتيجه بودن مذاکرات اشاره داشتند اما کساني که خود را فدايي امام لقب داده اند بي توجه به فرمايشات رهبري براي مذاکره رفتند و چه نتيجه ي بدي برايشان حاصل شد.

امام جمعه شلمزار افزود: با احترام به مسئولان، با حمايت از مسئولان و براي شکل گيري اتحاد و همبستگي و يکپارچگي کشور صحبت ها و سخنان آنان را مي شنويم اما انتظار نداشته باشند صددر صد باور کنيم.

امام جمعه مرکز شهرستان کيار در بخش ديگر سخنان خود به اعدام سه جوان بحريني به دست دولت سفاک آل خليفه اشاره کرد و گفت: بحرين پاره تن ايران است و جنايات عليه شيعيان و مسلمانان آن کشور جنايت عليه ماست و نبايد در برابر جنايات دولت هاي عربستان و بحرين خاموش ماند.

حجت الاسلام سلطانزاده با تاسف از آتش سوزي در ساختمان پلاسکو تهران و تسليت و همدردي به خانواده کساني که عزيزانشان را در اين حادثه از دست دادند گفت: سهل انگاري تاکي/ چند نفر ديگر کشته، زخمي، شهيد شوند تا قدرتمندان و سرمايه داران تازه به اين فکر بيافتند که بايد کاري کرد؟

امام جمعه شلمزار با تاکيد بر اينکه اتفاق پلاسکو يک تلنگر بود گفت: با اين اتفاق متوجه شديم که اگر خداي ناکرده حادثه اي همچون زلزله در شهر تهران به وقوع بپيوندد واقعا چه فاجعه اي ايجاد مي شود.

خطيب جمعه اين هفته شلمزار در پايان با انتقاد از گروه ها و دسته ها و افرادي که در حال ترويج انحرافات و اديان التقاطي و .... در برخي نقاط هستند از مسئولان خواست نسبت به اين مساله بي تفاوت نباشند و اجازه ندهند عده اي با دين مردم ريزي کنند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۴:۰۷

2 Jan 2020