۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۷۲۲۷
طی پیامی

نائب رئیس شورای شهر شهرکرد شهادت شهید علیرضا جیلان را تسلیت گفت

حیدر علیپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در پیامی شهادت مدافع حرم شهید علیرضا جیلان را تسلیت گفت.
نائب رئیس شورای شهر شهرکرد شهادت شهید علیرضا جیلان را تسلیت گفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر علیپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در پیامی شهادت مدافع حرم شهید علیرضا جیلان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

《مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا》

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید. خبر شهادت "مدافع حرم شهید علیرضا جیلان" فرزندی دیگر از خطه قهرمان بروجن در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ؛ داعشی‌های جنایت‌کار و ددمنش بدانند این خون‌های پاک عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیست‌شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر "عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و بویژه مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض می‌نمایم و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان هیئت مذهبی فاطمیون صبر و أجر مسألت دارم.

حیدر علیپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۹:۲۱

30 Dec 2019