۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۸۹۵۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

ملت ايران تهديدپذير نيست/تذکر مي‌دهم مسئولان مشکل آب بروجن را جدي بگيرند

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: ملت ايران تهديدپذير نيست؛ ملتي قوي است که نام آن و راه مقام معظم رهبريش و راه شهدايش لرزه بر اندام ابرقدرت‌هاي دنيا مي‌اندازد.
ملت ايران تهديدپذير نيست/تذکر مي‌دهم مسئولان مشکل آب بروجن را جدي بگيرند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به مساله کمبود و جيره‌بندي آب در بروجن، اظهار داشت: حق آن است که مسئولين در شهرستان، استان و بلکه برخي مسئولين کشور در اين مساله قصور کرده اند؛ اگر قصور در گذشته نمي‌بود قطعا مشکلات جدي آب وجود نداشت.

وی با اشاره به تفکرات غلط برخي مسئولين، افزود: در همين تريبون نماز جمعه به همه مسئولين محترم خصوصا معاونت محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست تذکر مي دهم که مشکل آب بروجن را جدي بگيرند.

امام جمعه بروجن با تاکيد بر اين که مشکل آب بروجن جدي است، افزود: مسئولان از ابراز نظرهاي غيرمسئولانه اي که ثمره آنها باعث موضع گيري مردم در مقابل آنها مي شود اجتناب کنند.

وي، از شوراي شهر بروجن به واسطه پيگيري ارسال نامه در خصوص مشکلات آب اين شهر به وزارت نيرو و استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص اعتبار آب بن-بروجن و اعتبار آب سبزه کوه در هفته گذشته تشکر کرد.

سعادت فر گفت: براي تسريع در جريان انتقال آب بن - بروجن بايستي لوله گذاري از سمت بروجن هم به شهرکرد آغاز شود تا اگر آب بن به شهرکرد نرسيد حداقل در مواقع بحراني مردم بروجن از ذخاير آبي شهرکرد استفاده کنند.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن تشکر از قرارگاه فعال، پويا و آبروساز خاتم الانبيا بر حفظ منافع مردم منطقه چغاخور و ادامه فعاليت پروژه تا زمان افتتاح تاکيد کرد.

وي در ادامه با اشاره به اين که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از آغاز تا کنون تهديدات زيادي را پشت سر گذاشته است، بیان داشت: به برکت بصيرت آحاد جامعه اسلامي اين تهديدات به فرصتي براي پيشرفت تغيير کرده است.

سعادت فر با اشاره به خطر نفوذ که امروز جامعه ايران را تهديد مي کند، تصريح کرد: آنچه که در جنگ مهم است نيروي خودي نبايد جذب سپاه دشمن نشود؛ متاسفانه شاهديم که برخي نيروهاي خودي جذب سپاه دشمن مي شوند.

امام جمعه بروجن با اشاره به تماس هاي اخير مقامات آمريکايي با نخبگان، هنرپيشه‌گان، هنرمندان و صاحبان نفوذ کشور، اضافه کرد: اين يعني خطر نفوذي که مقام معظم رهبري بر آن تاکيد مي کنند؛ نيروهاي درون نظام بايد مراقب باشند خواسته يا ناخواسته پازل دشمن را تکميل نکنند.

وي با اشاره به شاخصه هاي فکري نيروهاي پياده نظام دشمن در داخل کشور، تصريح کرد: اولين شاخصه فکري آنها اين است که به دنبال ايجاد دو راهي حفظ نظام و حفظ اعتقادات براي رهبري هستند.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: توطئه دومي که دشمنان دنبال مي کنند آن است که فرمايشات مقام معظم رهبري به عنوان نسخه شفا بخش نظام مقدس جمهوري اسلامي جنبه عملياتي و اجرايي پيدا نکند؛ شعارهاي کليدي همچون اقتصاد مقاومتي، جهاد کبير و خطر نفوذ در مرحله صحبت باقي بماند و در مقام عمل اجرا نشود.

حجت لاسلام سعادت فر تصريح کرد: آنها سعي مي کنند به اين شيوه مقام معظم رهبري و جايگاه رفيع ولايت فقيه را در نظام جمهوري اسلامي از يک جايگاه کارآمد تبديل به جايگاه تشريفاتي نمايند.

وي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در خصوص برجام، گفت: ملت ايران تهديدپذير نيست؛ ملتي قوي است که نام آن و راه مقام معظم رهبريش و راه شهدايش لرزه بر اندام ابرقدرت هاي دنيا مي اندازد.

سعادت فر گفت: همان گونه اي که مقام معظم رهبري فرمودند اگر نامزدهاي رياست جمهوري آمريکا در صدد پاره کردن برجام باشند ما سند برجام را نه تنها آتش ميزنيم بلکه آتشي بر دودمان، خانه و زندگي آنها بر مي اندازيم که اثري از آنها در تاريخ به جاي نماند.

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: برخي به گونه اي برجام را توجيه مي کنند که گويا توجيه گر سازمانهاي شرق و غرب عالم هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۱:۰۱

28 Dec 2019