۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۲۵۴۷
کارشناس تربيت بدني آموزش و پرورش فارسان:

ورزش تضمين کننده رفع بيماريها در جامعه

کارشناس تربيت بدني و سلامت مديريت آموزش و پرورش فارسان گفت: ورزش تضمين کننده رفع بيماريهاي جسمي و روحي همه گروههاي سني در جامعه است.
ورزش تضمين کننده رفع بيماريها در جامعه
به گزارش جهانبین نیوز، ايوب رستمي در گفتگو با پيرغار گفت:مسابقات فوتسال مدارس ابتدايي شهرستان فارسان با حضور ۱۲تيم در سالن ورزشي شهدا آموزش وپرورش شهرستان فارسان برگزار گرديد.

وي افزود:در فينال اين مسابقات دو تيم  از مدارس ابتدايي با هم رقابت مي کنند،دبستان حکيم نظامي از فارسان وهشت شهريور فيل آباد که فيناليست هاي اين دوره از مسابقات شهرستاني هستند وبا هم رقابت مي کنند وبرنده اين مسابقه به مسابقات استاني راه پيدا مي کند.

وي اظهار داشت:مسابقات قهرماني  استاني سال جاري در بهمن ماه برگزار مي گردد که منتخبان شهرستانها در استان با هم رقابت مي ‌کنند و برترين آنها در مسابقات کشوري که در مشهد برگزار مي شود با ديگر استانها به رقابت مي پردازند.

وي با اشاره به اينکه‌ علم آموزي همراه با ورزش مي تواند در ايجاد روحيه نشاط و شادابي شما دانش آموزان موثر است اظهار کرد: هدف از برگزاري اين مسابقات تنها برد و باخت تيم ها نيست بلکه هدف افزايش مشارکت دانش‌آموزان در فعاليت‌هاي ورزشي و ارتقاي آمادگي جسماني و مهارتي شما دانش آموزان است .

وي خاطر نشان کرد: با ايجاد تفريحات سالم و تشويق به انجام فعاليت هاي ورزشي مي توانيم به بهبود وضعيت جسماني و داشتن بدني سالم براي زندگي عاري از هرگونه بيماري کمک مي کند.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۵۹

2 Jan 2020