۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۱۸۵۰۷

همايش ائمه جمعه و جماعات در بروجن برگزار شد

همايش ائمه جمعه و جماعات،هيئات امناي مساجد وفرمانده هان حوزه وپايگاه هاي بسيج شهرستان بروجن امروز برگزار شد.
همايش ائمه جمعه و جماعات در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،فرمانده سپاه شهرستان بروجن در اين همايش ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام عزاداري سالار شهيدان و عروج ملکوتي آيت الله مهدوي کني اظهار داشت:يکي از بزرگترين معروفات فراموش شده در جامعه،امر به معروف و نهي از منکر است که به تبع آن عدم مسئوليت پذيري را به همراه دارد.

سرهنگ پاسدار علي کيهاني با اشاره به آيات شريفه قرآن کريم ملاک برتري جوامع را تقوا دانست و گفت:زماني که امر به معروف ونهي از منکر فراموش مي شود فساد و فحشا در جامعه رشد پيدامي کند.

کيهاني با بيان اين که نبايد بين مسجد وپايگاه جدايي وجود داشته باشد افزود:پرداختن به شکل مهندسي مساجد وتعيين مکان مناسب براي پايگاه در مساجد بسيار اهميت دارد.

وي بر ايجاد فضاي نشاط انگيز در مساجد،استفاده از روحانيون با جاذبه وآشنا با اوضاع سياسي و فرهنگي جامعه،تلاش در جهت رفع کمبود روحانيون در روستاها و استفاده از تجربيات پير غلامان که در مسجد خدمت مي کنند تاکيد کرد.

کيهاني گفت:مساجد وپايگاه هايي که از تجارب خوبي برخوردار هستند بايد معرفي شوند تا ساير مساجد بتوانند از تجربياتشان استفاده کنند.

وي در ادامه به بازسازي واقعه غدير خم در بروجن اشاره کرد و گفت:هشت هزار نفر از بازسازي اين واقعه بازديد کردند که جاي تشکر دارد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۴:۵۰

30 Dec 2019