۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۳۲۶۳۷

مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرکرد برگزار می‌شود

درپی ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی «رحمة‌الله‌تعالی‌علیه» و مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی مجلس تحریم و بزرگداشت از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ درپی ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی «رحمة‌الله‌تعالی‌علیه» و مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی مجلس تحریم و بزرگداشت از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

این مراسم امروز از ساعت 10 الی 12 در مصلای امام خمینی رحمه‌الله برگزار می گردد.

ضمن طلب علوّ درجات برای آن فقید سعید و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان از عموم مردم مؤمن، ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت می‌شود در این مراسم نورانی که تجلیل از مقام شامخ این یار صادق انقلاب اسلامی است، شرکت نمایند.

ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد آماده جابجایی شهروندان به مصلی

شهرداری شهرکرد نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار باوفای مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه آماده جابجایی و انتقال شهروندان گرامی به مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد جهت شرکت در مراسم ترحیم و بزرگداشت آن فقید سعید است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۳:۳۵

30 Dec 2019