۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۳۸۱۷
امام جمعه شهر اردل:

نقش رهبري در شتاب علمي بي بديل و بي نظير است

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه نقش رهبري در شتاب علمي بي نظير و بي بديل است افزود:فرمايشات رهبري هميشه راهگشا و نقشه راه کشور بوده است و به خاطر داشتن چنين رهبر بصير و شجاع بايد در همه حال شکرگزار خداوند متعال باشيم.
نقش رهبري در شتاب علمي بي بديل و بي نظير است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار داشت: ترويج و توسعه زکات نيازمند فرهنگ سازي است که اگر اين مهم در رفتار مردم نهادينه شود هيچ کس اين فريضه الهي را ترک نخواهند کرد.

سلمانپور فريضه پرداخت زکات را بهترين وسيله براي نزديکي خداوند دانست و گفت: زکات يکي از مهم ترين ارکان دين اسلام و از واجبات است و پرداخت آن موجب خشنودي خدا ، برکت رزق و روزي ، پاک شدن ثروت و اموال، تطهير روح مي شود .

خطيب نماز جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با بسيجيان مدال آور المپيادهاي علمي کشوري و جهاني اظهار داشت:در اين ديدار رهبر انقلاب اسلامي کسب رتبه هاي برتر علمي را نشانه استعداد و پيشرفتهاي علمي فرزندان انقلاب خواندند و فرمودند: اين نشانه‌ها و پيشرفتها همان چيزي است که به قدرت و اقتدار دروني کشور مي‌افزايد بنابراين طبق فرمايشت رهبري رسالت تمام دانشجويان اين است در راستاي شتاب علمي گام بردارند.

سلمانپور با بيان اينکه نقش رهبري در شتاب علمي بي نظير و بي بديل است افزود:فرمايشات رهبري هميشه راهگشا و نقشه راه کشور بوده است و به خاطر داشتن چنين رهبر بصير و شجاع بايد در همه حال شکر گزار خداوند متعال باشيم.

در خطبه هاي نماز جمعه شعار «آمريکا درچه فکريه    ايران پر از بسيجيه » طنين انداز شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۰۶

27 Dec 2019