۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۱۳۸۲۷
مسول صیانت از آب استان در تجمع اعتراض آمیز :

از سرگیری تونل های گلاب و بهشت آباد بی تدبیری دولت قبل و دولت جدید است/ وزیر نیرو را استیضاح می کنیم

مسول گروه صیانت از آب چهارمحال و بختیاری گفت: با کار غیر قانونی در دولت قبل و ادامه اش در دولت تدبیر و امید احداث بی تدبیرانه تونل های زیرزمینی گلاب و بهشت آباد، امید را در دل مردم استان ما و مردم خوزستان به نا امیدی مبدل کرد.
از سرگیری تونل های گلاب و بهشت آباد بی تدبیری دولت قبل و دولت جدید است/ وزیر نیرو را استیضاح می کنیم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام امیرقلی جعفری در تجمع صبح امروز مردم استان در اعتراض به احداث تونل گلاب و بهشت آباد گفت: پنج سال قبل که مردم و مسولین استان، در باره حفر تونل 10 کیلومتری گلاب یک از مسولان کشوری سئوال کردند، گفتند: این تونل برای آبرسانی ۱.۷ متر مکعبی اب به اصفهان است،  اما چرا الان دهنه تونل را چرا ۴ متر گرفته اید چرا به این فعالیت غیرقانونی دست زده اید؟

حجت الاسلام جعفری افزود:  تونل گلاب1، با مصوبه زده شد،  اما متاسفانه به صورت غیر کارشناسی احداث شده است. 

وی ادامه داد: مسولین یک اشتباه بزرگتری را انجام داده اند که صدای مردم ما این طور منطقی باید بازتاب داده بشود احداث تونل ۱۷ کیلومتری گلاب ۲ برای انتقال بستر رودخانه از استان چهارمحال و بختیاری به استان اصفهان و ۶۳ کیلومتر تونلی که در استان چهار محال و بختیاری است تا رودخانه ای که در استان چهار محال و بختیاری است بخشکد.

جعفری دلیل این گونه تجمعات را زیاده طلبی مسولان کشور دانست و گفت: از آنجا که مسولان  به قانون تن نمی دهند، نمایندگان مردم استان و آحاد مردم چهارمحال و بختیاری، استیضاح وزیر را هم در دستور کار قرار داده اند و اگر وزیر به قانون تن ندهد، تا پای جان ایستادگی می کنیم.

وی افزود:رودخانه ای که یک تمدنی را با خودش حمل می کند باید برای همه مردم باقی بماند و نباید به صورت یکجا به استان همجوار انتقال یابد. وخواسته مردم ما جاری بودن این رودخانه است نه انتقال آن باتونل!


مسول کمیته صیانت از آب استان بیان داشت: حرف نمایندگان و حرف مردمی که اینجا جمع شده اند و حرف همه مسئولین این بوده باید تونل گلاب دو تعطیل شود .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۵۸

27 Dec 2019