۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۷۱۳۷
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

در قالب بسیج مردم مدافع اسلام و دین هستند/ بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: بسیج با نگاه جهادی امام راحل، در انقلاب اسلامی نهادینه شد و به فضل خدا اکنون نیز به درخت تنومندی تبدیل شده است/این شجره طیبه از دل مردم است و هرگز نابود نمی‌شود.
در قالب بسیج مردم مدافع اسلام و دین هستند/ بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: بسیج با نگاه جهادی امام راحل، در انقلاب اسلامی نهادینه شد و به فضل خدا اکنون نیز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نقش بسیج را در دنیا کمرنگ کند، افزود: این شجره طیبه از دل مردم است و هرگز نابود نمی‌شود.

نکونام با تأکید بر اینکه بسیج باید محترم و همگانی شناخته شود، ادامه داد: بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج به سایر کشورهای جهان صادر شده است، اضافه کرد: در قالب این شجره طیبه مردم مدافع اسلام و دین هستند.

وی، با بیان اینکه در زلزله مسائل گوناگونی نهفته است، گفت: زلزله آزمون الهی برای مردم گرفتار و مسؤولان و مردم سایر نقاط است.

خطیب نمازجمعه شهرکرد افزود: خوشبختانه دولتمردان و مردم از لحظات ابتدایی رخ دادن زلزله در غرب کشور وارد عمل شدند و تا بازسازی مسکن‌های مردم و ایجاد رفاه و آسایش در منطقه عقب‌نشینی نکنند.

نکونام با اشاره به اینکه بازسازی ۶ روستا در کرمانشاه به عهده سپاه چهارمحال و بختیاری است، اضافه کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی در این روستاها توسط سپاه استان ساخته می‌شود که نیازمند کمک‌های مردمی است.


وی ضمن خوش آمدگویی به استاندار جدید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان به شدت مستعد کار و تلاش جهادی است و اولویت‌ها و ضرورت‌های اقتصادی و عمرانی فراوانی دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حل مشکلات چهارمحال و بختیاری نیازمند کار، تلاش و برنامه‌ریزی است، گفت: فردا به همراه استاندار و مسؤولان استانی برای بررسی وضعیت چند روستای محروم به مناطق مرزی استان سفر می‌کنیم.

نکونام با اشاره به توطئه‌های دشمن برای به هم زدن آرامش منطقه افزود: دشمن نمی‌تواند ثبات لبنان در کنار اسرائیل غاصب را ببیند.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۷:۱۸

26 Dec 2019