۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۴۷۰۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری طرح ضیافت الهی در 25 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال 25 بقعه متبرکه در استان میزبان طرح ضیافت الهی هستند، گفت: این طرح درجهت تبلیغ معارف دینی و احکام اسلامی صورت می گیرد.
برگزاری طرح ضیافت الهی در 25 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص این استان برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح در راستای تبلیغ معارف دینی و احکام اسلامی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۵ بقعه متبرکه در استان چهارمحال و بختیاری میزبان طرح ضیافت الهی هستند، ابراز کرد: برپایی پایگاه های مشاوره و پاسخگویی به شبهات دینی و سؤالات شرعی، ترتیل خوانی و جزءخوانی، برپایی محافل انس با قرآن کریم، برپایی خیمه های معرفت و برگزاری جلسات تفسیر از مهمترین برنامه های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، توزیع کتابچه، بروشور، اجرای برنامه هایی همچون برگزاری دعا و مناجات، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشوری و نیز قاریانی از کشور مصر، اطعام دهی به ایتام در شبهای قدر و برپایی سفره های افطاری در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف در سطح اماکن مذهبی استان چهارمحال وبختیاری ذکر کرد.

وی همچنین با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از دستگاه های دست اندرکار فعالیتها و مسابقات قرآنی، دعوت از قاریان برجسته ایرانی و مصری برای حضور در محافل قرآنی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن در زمینه ترغیب جوانان و حضور مؤثر و فعال این قشر در مساجد و شرکت در نماز جماعت تأثیر بسزایی برای جامعه و قشر جوان دارد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین اللملی از جمله برنامه های اداره کل اوقاف است که هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد و بقاع متبرکه این استان برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۲۲

27 Dec 2019