۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۷۷۹۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد:

استنت‌گذاري بيماران قلبي و عروقي در استان انجام می‌گیرد

با ايجاد امكان انجام استنت‌گذاري در بيمارستان هاجر(س) شهركرد ديگر نيازي به مراجعه بيماران براي دريافت اين خدمت به خارج از استان نيست.
استنت‌گذاري بيماران قلبي و عروقي در استان انجام می‌گیرد
به گزارش جهانبین نیوز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، انجام استنت‌گذاري را يكي ازنيازهاي اصلي استان در حوزه درمان عنوان كرد و افزود: پيش از اين به دليل عدم وجود بخش و تجهيزات تخصصي، استنت گذاري بيماران قلبي و عروقي با هزينه سنگين در بيمارستان هاي خارج از استان انجام مي شد.

دكتر اكبر سليماني با اظهار خرسندي از ايجاد امكان ارائه خدمت به بيماران قلبي و عروقي در بيمارستان هاي استان، افزود: با ايجاد امكان انجام استنت‌گذاري در بيمارستان هاجر(س) شهركرد ديگر نيازي به مراجعه بيماران براي دريافت اين خدمت به خارج از استان نيست.

وي تصریح کرد: خوشبختانه فضا و تجهيزات و پيش‌بيني هاي لازم براي حضور متخصصان در اين بخش براي ارائه خدمت به كليه بيماران نيازمند به عمل استنت گذاري فراهم شده است.

به گفته سلیمانی، در حال حاضر يك پزشك متخصص و فلوشيب در بيمارستان مقيم هستند و بالون‌گذاري در بخش مربوطه را انجام مي دهند.

وی افزود: در آينده با خريداري يك دستگاه آنژيوگرافي ديگر، اتاق عمل جديدي در اين خصوص تجهيز خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد تصريح كرد: با برنامه ريزي انجام شده در روزهاي استنت گذاري قلب تمام خدمات اتاق عمل بيمارستان هاجر(س) در اين خصوص آماده بوده و هيچ گونه مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۳۱

2 Jan 2020