۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۴۱۴۶
مسئول قرارگاه مردمی مدافعان سلامت خبر داد:

تولید روزانه 2500 ماسک توسط جهادگران سلامت اردلی

مسئول قرارگاه مردمی مدافعان سلامت شهرستان اردل از تولید روزانه ۲۵۰۰ ماسک استریل با پارچه مخصوص تجهیزات پزشکی نانو توسط جهادگران سلامت این شهر خبر داد.
تولید روزانه 2500 ماسک توسط جهادگران سلامت اردلی
مسئول قرارگاه مردمي مدافعان سلامت شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ۵۵ خياط اردلی تولید ماسک پارچه ای را آغاز کردند.


رضا خليلي با بیان اینکه کارگاه خياطي مرکز آموزش فني و حرفه اي به عنوان محل فعالیت اين قرارگاه مردمي در نظر گرفته شده و بسياري از بانوان جهادگر نیز در منزل و يا کارگاه های شخصی مشغول به فعالیت شده اند، افزود: کلیه مراحل تولید ماسک اعم از تهيه مواد اوليه، دوخت و ضدعفونی با نظارت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکي استان صورت مي گيرد.
 

وي با تقدیر از حمايت هاي دفتر امام جمعه، بسيج خواهران، موسسات خيريه آبشار عاطفه ها و حضرت ابالفضل (ع) و سایر نهادهای دولتي و غيردولتی در این اقدام خداپسندانه، با هماهنگی های صورت گرفته ماسک های تولید شده در بین اقشار آسیب پذیر و مردم شهر اردل توزیع می شود.

مسئول قرارگاه مردمي مدافعان سلامت اردل با تأکید بر نقش ارزشمند مردم در شکل گیری حرکت های داوطلبانه و خودچوش، گفت: حجم کمک هاي مردمي آن هم در شرايط فعلی اقتصادی شگفتي آفرين بوده و همچنان نیازمند کمک هاي مادی و معنوی مردم و خیران عزیز می باشیم.
 
خلیلی افزود: شماره کارت بانکی 
6273_8110_9077_6516 به نام رضا خلیلی به منظور دریافت کمک های نقدی مردم جهت تولید ماسک در شهرستان اردل در نظر گرفته شده است.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۰:۱۰

25 Mar 2020