۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۳۸۵۱
برکات انقلاب به روایت مردم روستای آلیکوه؛

آلیکوه امروز را مدیون حرکت انقلاب هستیم

نسیم انقلاب در روستای آلیکوه طوری موج می زند که توسعه آن در قبل و بعد از انقلاب قابل قیاس نیست
41 سال از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و به اندازه کافی زمان سپری شده است تا بتوانیم درباره نظام برآمده از انقلاب اسلامی داوری‌ کنیم.
آلیکوه امروز را مدیون حرکت انقلاب هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ 41 سال از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و به اندازه کافی زمان سپری شده است تا بتوانیم درباره نظام برآمده از انقلاب اسلامی داوری‌ کنیم.

علی مراد مرادی یکی از اهالی روستای آلیکوه از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دراین روستا اظهار داشت: قبل از انقلاب تمامی کوچه های روستای روستای آلیکوه خاکی بود و از بهسازی و آسفالت معابر خبری نبود و امکانات رفاهی این روستا در حد صفر بود.

مرادی با بیان اینکه ما آلیکوه امروز را مدیون حرکت انقلاب هستیم افزود: ما نباید یادمان برود که قبل از انقلاب پزشک چندانی در سراسر کشور خصوصا" در مناطق روستایی نداشتیم.

وی افزود:  اگر در شهر‌های بالای 50 هزار نفر هم پزشکی بود، این پزشکان عمدتا یا هندی و یا پاکستانی بودند.

وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت ما واردکننده پزشک بودیم اظهار کرد:  اما در حال حاضر خوشبختانه میزان تحصیلکردگانمان در حوزه پزشکی به حدی است که مازاد داریم.

مرادی گفت: در حال حاضر ما در بحث سد سازی جز چند کشور اول دنیا هستیم در صورتی که قبل از انقلاب بسیاری از سد‌های ما به دست خارجی‌ها ساخته می‌شد، اما ما در حال حاضر خود به ساخت این سد‌ها اقدام می‌کنیم.
 

فرزاد کریمی دهیار روستای آلیکوه درخصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روستای آلیکوه گفت: از برکات این انقلاب این است که جایی را که دوست دارم می توانم بروم  در صورتی که به قول بزرگان در زمان قبل از انقلاب جاده های بین روستایی و شهری اکثرا خاکی  و با یک بارش دیگر رفت و آمد قطع می شد.
 
کریمی افزود: انقلاب اسلامی ایران را بی شک باید یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین انقلاب های جهان دانست که آثار آن هم در درون مرزها و هم فراتر از مرزها بسیار عمیق بوده است به گونه ای که با توجه به این تحولات و دستاوردهایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از این انقلاب ناشی شده است می توان آن را انقلاب به معنای واقعی کلمه دانست ؛ درست در نقطه مقابل برخی نظریه پردازی های بیگانه که تلاش می کنند تا «انقلاب بودن» انقلاب اسلامی ایران را با توجه به ویژگی ها و شاخصه هایی که با مبانی غربی سازگاری ندارد مورد تردید قرار دهند .

وی بیان کرد:یکی از ویژگی های این تحولات و دستاوردها این است که در اکثر زمینه ها اعم از سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، علمی و ... حاصل شده است به گونه ای که شاهد یک تحول عظیم و فراگیر در کل ساختارهای کشور بوده ایم .

انتهای پیام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۳۹

9 Feb 2020