کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه مردم اردل از نبود امکانات و خدمات در بیمارستان امام رضا (ع)

نبض بیمارستان اردل کُند می‌زند

3 دی 1398 ساعت 8:56

امکانات بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل جوابگوي نياز بيماران اين شهرستان نیست و این موضوع گلایه مردم این شهرستان را به همراه داشته است.


به گزارش جهانبين نيوز؛ يکي از اقداماتي که در دو سال اخير براي بهبود وضعيت بهداشت و درمان در کشور انجام شده اجراي طرح تحول نظام سلامت از تاريخ 15 ارديبهشت سال 93 بود.

اين اقدام که در راستاي کاهش مشکلات بيماران در بيمارستان‌ها صورت گرفت توانست باعث بهبود وضعيت درماني مردم و رضايت آن‌ها در بسياري از مناطق شود.

اما اين روزها موضوعي که بسياري از بيماران در بيمارستان‌ امام رضا (ع) شهرستان اردل با آن مواجه هستند، موضوع عدم رسيدگي کافي به مشکلات بيماران و نبود پزشک سونوگرافي، نبود پزشک اکو، تعطيلي بخش اطفال، کمبود آمبولانس اعزامي، کمبود نيروي انساني و...  است که همت مسئولين دانشگاه علوم پزشکي را برای حل این مشکل مي طلبد.

عصر ديروز امام جمعه شهر اردل به همراه رئيس و  اعضاي شوراي اسلامي شهر اردل برا پيگيري مطالبات مردم درخصوص مشکلات بيمارستان امام رضا (ع) شهر اردل سرزده از اين بيمارستان بازديد کردند.


امکانات بيمارستان شهرستان اردل جوابگوي بيماران نيست

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در حاشيه بازديد از این بيمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار کرد: امکانات بيمارستان شهرستان اردل جوابگوي بيماران نيست و کمبود نيروي انساني ،تعطيلي بخش اطفال و نبود پزشک سونوگرافي و اکو مهمترين مشکلات بيمارستان اردل مي باشد که نياز است مسئولين دانشگاه علوم پزشکي براي حل اين مشکلات اقدام اساسي کنند.

بهرامي افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکي مي‌بايد به وضعيت بيمارستان اردل و کمبودها و مشکلات آن رسيدگي کنند و موجبات رضايت و آرامش فکري مردم را فراهم سازند.

در بیمارستان امام رضا (ع) فقط پزشکان عمومی پاسخگو هستند

يکي از همراهان بیمار در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ گفت: پاسخگويي پزشکان بسيار پايين است.

وي افزود: اين بيمارستان  در حد يک اورژانس است چراکه مهمترين بخش هاي آن تعطيل مي باشد و فقط پزشکان عمومي هستند که جواب‌گوي بيماران مي‌باشند.

اين شهروند اردلي از مسئولين دانشگاه علوم پزشکي درخواست کرد تا پيگير مطالبات مردم محروم اين منطقه باشند و براي رفع مشکلات اين بيمارستان چاره اي بجويند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ برای پیگیری مطالبات مردم به سراغ مدير بيمارستان شهرستان اردل رفتيم تا در اين خصوص گفت و گويي انجام دهيم اما ايشان از انجام مصاحبه با خبرنگار ما خودداری کرده حاضر به پاسخ‌گویی نشدند.

انتهاي پيام1026ج /570ه


کد مطلب: 43521

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/43521/نبض-بیمارستان-اردل-ک-ند-می-زند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir